تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
ساناز شکیبی، مسئول کمپین کوله مهربانی از تهیه کوله و لوازم مدرسه برای کودکان مناطق کم‌برخوردار می‌گوید

یک کوله، یک سرنوشت

کوله مهربانی، نام کمپینی است که در تمام طول سال در کنار دانش آموزان مناطق کم برخوردار است و با حمایت‌های تحصیلی و ساخت و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار فضای بهتری را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۷۰۰۰۸
۱۴:۴۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

کوله مهربانی

دیدارنیوز: بیش از ۷ سال است که بسته‌های لوازم التحریر به همراه کیف و وسایل کمک آموزشی به مناطق کم برخوردار ارسال می‌شود.

کوله مهربانی، نام کمپینی است که در تمام طول سال در کنار دانش آموزان این مناطق است و با حمایت‌های تحصیلی و ساخت و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار فضای بهتری را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

ساناز شکیبی، مسئول کمپین کوله مهربانی و مدیر اجرایی بنیاد زینب (س) در حاشیه نشستی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، ضمن تبریک این روز گفت: هدف از راه اندازی کمپین کوله مهربانی این است که تمام کودکان این مرز و بوم بتوانند به تحصیل را ادامه دهند و هیچ دستی بی قلم و هیچ لبی بی لبخند نماند.

کوله مهربانی

او در مورد اینکه بسته‌های آموزشی به کدام استان‌ها ارسال می‌شود، افزود: ما در این کمیپن بیش از ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر را به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مشهد، کرمان و بخش‌های حاشیه‌ای تهران می‌رسانیم.

شکیبی گفت: بر این باوریم که کوله مهربانی می‌تواند سرنوشت و آینده بهتری را برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار رقم بزند و در طول تمام این سال‌ها شاهد این بوده ایم که دانش آموزان به امید سال بعد و کوله مهربانی درس خوانده اند.

مسئول کمپین کوله مهربانی و مدیر اجرایی بنیاد زینب (س) عنوان کرد: تمام این بسته‌های لوازم التحریر توسط داوطلبان بنیاد زینب کبری (س) به دست دانش آموزان مناطق کم برخورد می‌رسد و در طول سال تحصیلی هم از احوال آنها با خبر هستیم.

او افزود: در تمام این سال‌ها شاهد این بودیم که بسیاری از دانش آموزان به خصوص دختر به دلیل نداشتن لوازم التحریر از تحصیل بازمانده‌اند، شاید بتوان به جرات گفت هر مداد و دفتری که به دست این دانش آموزان می‌رسد سرنوشت جدیدی را برایشان به ارمغان می‌آورد. با همراهی این کمپین به ساخت آینده بهتر برای این دانش آموزان کمک کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی