تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر مطرح کرد

تذکر به شهرداری تهران درباره تغییر کاربری‌ها در بوستان ولایت

مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درباره تغییر کاربری‌ها در بوستان ولایت به شهرداری تهران تذکر داد.

کد خبر: ۱۶۹۵۲۱
۱۱:۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

تذکر عضو شورای شهر درباره تغییر کاربری‌ها در بوستان ولایت

دیدارنیوز: رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درباره تغییر کاربری‌ها در بوستان ولایت به شهرداری تهران تذکر داد.

مهدی اقراریان در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: تذکر شماره ۸۵ بنده درخواست ارائه تفاهم نامه ۱۳ میلیارد یورویی بود. زاکانی در مورد این تفاهم نامه صحبت کرده بود که عناوین و مبالغ و فهرست آن در اختیار بنده قرار نگرفته و تقاضا داریم سریعتر ارسال شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پاسخ لازم در مورد بوستان ولایت به بنده داده نشد لازم دیدم در مورد آن تذکر دهم. تغییر کاربری‌هایی در این بوستان اتفاق می‌افتد که در مورد تغییر کاربری آن سوال پرسیدم و نحوه و مدت واگذاری‌ها را نیز مطرح کردم که بر چه اساسی انجام شده است؟ این بوستان می‌تواند یکی از ذخایر اکولوژیک باشد؛ اما برای دیگر کاربری‌ها اختصاص داده شده است.

اقراریان افزود: درباره مجموعه ساصد و واگذاری‌ها در آن باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد. بخشی از آن به منطقه ۱۳ واگذار شده، اما بخشی دیگر به افراد و سازمان‌ها واگذار می‌شود و اگر قرار باشد واگذاری صورت بگیرد باید مجوز شورا را داشته باشد. این موضوع برای ما شفاف نیست و شهرداری باید در این خصوص به صورت شفاف پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه در تماس با یکی از معاونین شهردار گفتم که اگر فردی اطلاعات دقیقی دارد با بنده تماس بگیرد، گفت: کسی با من در این مورد تماس نگرفت و منجر به تذکر شماره ۸۶ بنده در این جلسه شد.

در ادامه این جلسه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تأکید بر اینکه همه ما در مورد بوستان ولایت حساسیت داریم، گفت: پیش از افتتاح قرار بود فروشگاهی بزرگ در آن ساخته شود، اما در روز افتتاح مقام معظم رهبری فرمودند که تمام فضا، پارک باشد. مباحثی مطرح شد، اما گفتیم که باید فضای پارک حفظ شود. سالهاست طراحی‌هایی در آن صورت گرفته که باید اجرایی شود. باید بخشی از این بوستان که خشک است و استفاده‌ای از آن نمی‌شود، مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در خصوص مهمات سازی ساصد نیز گفت: این فضا نیز فضای بسیار مناسبی است که بخشی از شهرداری منطقه ۱۳ در آن مستقر خواهد شد و در مورد جزئیات آن از شهردار منطقه، پاسخ دریافت خواهیم کرد.

چمران تاکید کرد: خواهش ما این است که تذکرات مکتوب ارائه شود؛ چراکه در غیر این صورت دنبال نخواهد شد. از تذکرات جلسه قبل تنها یک یا دو مورد به دست ما رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی