تیتر امروز

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد

کشف ۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در پایتخت

سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق از یک انبار در خیابان فدائیان اسلام خبرداد.

کد خبر: ۱۶۹۱۵۷
۱۱:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

کشف ۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در پایتخت

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق از یک انبار در خیابان فدائیان اسلام خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان فدائیان اسلام تخلیه و دپو شده است.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخض شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی به این مکان منتقل و از آنجا به بازار ارسال شده است. در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز‌های مربوطه برای انجام عملیات اخذ شد.

افشاری با اشاره به حضور ماموران در محل و بازدید از آن گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به بازرسی از محل این انبار کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع سیگار خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد:‌ماموران در جریان بازرسی انجام شده، اغذلذ ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند. برآورد کارشناسان حاکی از آن است که این سیگار‌ها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش دارد.

به گفته وی در این خصوص پرونده قضایی مربوطه تشکیل شد و به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی