تیتر امروز

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگوی ویژه با نماینده دوره نهم و دهم مجلس:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد

در یکی دیگر از ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، گفت و گوی مفصلی با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده دوره نهم و دهم مجلس انجام دادیم که می‌بینید و می‌خوانید.
علیرضا خوشبخت: جبهه پایداری و شبکه ایران اینترنشنال بازندگان انتخابات بودند/جامعه روشنفکری اثرگذاری خود را در دور دوم نشان داد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

علیرضا خوشبخت: جبهه پایداری و شبکه ایران اینترنشنال بازندگان انتخابات بودند/جامعه روشنفکری اثرگذاری خود را در دور دوم نشان داد

دیدارنیوز در دومین دوره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت‌وگو‌های کوتاهی را در استودیو با مهمانان داشته که می‌بینید و می‌خوانید.

معرفی مجموعه ورزشی پیشرفته گلف و تیراندازی شارجه

سفر به امارات به‌دلیل امکانات رفاهی مختلف، قطعا خاطره‌انگیز خواهد بود. به هر نوع تفریح یا تجربه‌ای که علاقه داشته باشید، امکان امتحان‌کردن آن در این کشور وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۸۱۰۲
۱۰:۰۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سفر به امارات به‌دلیل امکانات رفاهی مختلف، قطعا خاطره‌انگیز خواهد بود. به هر نوع تفریح یا تجربه‌ای که علاقه داشته باشید، امکان امتحان‌کردن آن در این کشور وجود دارد. از بیابان‌گردی در صحراهای دبی گرفته تا تیراندازی و گلف به‌صورت تخصصی در باشگاه گلف و تیراندازی شارجه که تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود. جهت تفریح در این شهر و کسب این تجربیات، تنها کافی است یکی از هتل های دبی را برای اقامت انتخاب کنید. هتل لندمارک پریمیر دبی، یک گزینه خوب برای اقامت است که امکاناتی مناسب را با قیمتی منطقی در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی باشگاه گلف و تیراندازی شارجه

امارات مقصدی برای گردش تفریحی است و بیشتر مسافران با این هدف به این کشور سفر می‌کنند. امکانات و خدمات رفاهی در این کشور محدود به تفریحات آبی نمی‌شوند و انواع ورزش‌ها را می‌توان به‌‌صورت حرفه‌ای در این کشور امتحان کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به گلف و تیراندازی اشاره کرد. این دو ورزش جزو رشته‌های ورزشی پرطرف‌دار هستند که امتحان‌کردن آن‌ها هیجان زیادی دارد. به‌خصوص اگر با دوستان خود به این کشور سفر کرده باشید، حتما باید زمانی را برای امتحان‌کردن این تفریحات که امکان انجام گروهی آن‌ها نیز وجود دارد، اختصاص دهید.

مجموعه‌های ورزشی زیادی وجود دارند که به‌طور مجزا امکان بازی گلف یا تیراندازی در آن‌ها وجود دارد؛ اما مجموعه ورزشی پیشرفته گلف و تیراندازی شارجه یکی از مجموعه‌هایی است که علاوه‌بر داشتن زمین و امکانات مناسب هر دو ورزش، خدماتی مانند آموزش‌های اولیه را نیز به شما ارائه می‌کند. درنتیجه، اگر به این رشته‌های ورزشی علاقه دارید، اما تجربه‌ای در انجام آن‌ها نداشته‌اید، این مجموعه ورزشی انتخابی مناسب برای شما است تا در کنار یادگیری، به این تفریحات نیز بپردازید.

زمین گلف این باشگاه، زمینی 9حفره‌ای است که توسط پیتر هارادین طراحی شده و به‌دلیل نورپردازی مناسب حتی امکان بازی شبانه نیز در آن وجود دارد. زمین گلف چیزی حدود 7600 یارد مساحت دارد و مسیرهای بازی گلف آن برای انواع بازیکنان با سطوح مختلف توانایی در این بازی، مناسب است. باشگاه تیراندازی این مجموعه نیز در موقعیتی لوکس قرار دارد و انواع شاخه‌های تیراندازی با کمان یا تفنگ را می‌توانید در آن امتحان کنید. تیراندازی مجموعه، هم در فضای باز و هم در فضای سالن امکان‌پذیر است که به فصل و آب‌وهوا بستگی دارد.

دیگر امکانات باشگاه گلف و تیراندازی شارجه

مجموعه ورزشی گلف و تیراندازی شارجه به‌طور تخصصی در زمینه این رشته‌های ورزشی فعالیت دارد و اصلی‌ترین امکانات موجود در آن، به این رشته‌ها اختصاص دارد؛ بااین‌حال، امکانات مربوط به ورزش‌های دیگر هم در این مجموعه ورزشی پیشرفته وجود دارد که اگر علاقه‌مند به دیگر رشته‌های ورزشی باشید، می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

بخشی از زمین این باشگاه به ورزش‌های بسکتبال و تنیس اختصاص دارد. باتوجه‌به این‌که این زمین از کیفیت خوبی برخوردار است، زمین بازی‌های بسکتبال و تنیس معمولا از قبل رزرو می‌شوند؛ درنتیجه، اگر قصد تفریح با دوستان خود در این زمین‌ها را دارید، پیش از مراجعه، هماهنگی‌های لازم را با باشگاه انجام دهید. در بخش سالن‌های ورزشی این مجموعه، قسمتی به استخر اختصاص دارد که استفاده از آن هم برای بزرگ‌سالان و هم برای کودکان امکان‌پذیر است.

از دیگر رشته‌های ورزشی جذاب و هیجان‌انگیزی که می‌توانید در این مجموعه ورزشی امتحان کنید، پینت‌بال را می‌توان نام برد. میدان پینت‌بال، مهیج‌ترین بخش ورزشی در این باشگاه است که توصیه می‌کنیم در مراجعه به آن با گروهی از دوستان یا اعضای خانواده خود همراه باشید. به‌جز تفریحات بزرگ‌سالان، امکانات رفاهی دیگری هم برای کودکان در این باشگاه وجود دارد که برای اطلاع از آن‌ها کافی است با باشگاه تماس بگیرید.

دسترسی به باشگاه گلف و تیراندازی پیشرفته شارجه

برای دسترسی به این باشگاه پیشرفته، راه‌های مختلفی پیش‌روی شما است. هم می‌توانید در شارجه اقامت کنید و هم امکان اقامت در دبی وجود دارد. توصیه ما رزرو هتل دبی و اقامت در این شهر است؛ زیرا دبی و شارجه تنها 25 دقیقه فاصله دارند و حتی با تاکسی هم می‌توانید رفت‌وآمدی راحت میان این دو شهر داشته باشید. هتل لندمارک پریمیر دبی یکی از هتل های نزدیک به جاده است که با اقامت در آن می‌توانید به‌راحتی به شارجه سفر کنید و از امکانات رفاهی پایتخت امارات نیز بهره ببرید.

به‌جز اقامت در هتل های دبی، امکان رزرو اقامتگاه در شارجه هم وجود دارد؛ اما به‌دلیل این‌که بیشتر امکانات رفاهی کشور امارات در دبی قرار دارد، توصیه می‌کنیم شارجه را برای اقامت طولانی‌مدت انتخاب نکنید. درصورتی‌که به‌دنبال تجربه تفریحات هر دو شهر مهم امارات یعنی دبی و شارجه هستید، توصیه می‌کنیم چند روز از اقامت خود را به اقامت در هتل های دبی و چند روز از آن را به اقامت در شارجه اختصاص دهید.

تجربه تفریحات خاص در امارات با رزرو هتل از فلای تودی

امارات متحده عربی، کشور شگفتی‌ها است و از شارجه گرفته تا دبی، هر یک دارای امکاناتی هستند که تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به این کشور را برای شما رقم می‌زنند. یکی از تفریحات این کشور، گلف و تیراندازی است که با مراجعه به باشگاه گلف و تیراندازی شارجه می‌توانید آن را به‌صورت تخصصی امتحان کنید. برای استفاده از خدمات این باشگاه ابتدا باید در یکی از هتل های دبی یا شارجه اقامت کنید که هتل لندمارک پریمیر دبی یکی از بهترین آن‌ها است؛ همچنین، جهت سفر به این کشور نیاز به خرید بلیط هواپیما دبی را نیز دارید که برای این کار می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی استفاده کنید. رزرو هتل های دبی و تهیه بلیط هواپیما این شهر از فلای تودی تنها در چند دقیقه امکان‌پذیر است.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی