تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.
علی باقری کنی مطرح کرد

پیگیری مزاحمت‌های برخی افراد هنگام رای دادن ایرانیان خارج از کشور

علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه از پیگیری حقوقی و کنسولی مزاحمت‌های برخی افراد هنگام رأی دادن ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۸۰۴۱
۱۱:۰۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

باقری

دیدارنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه از پیگیری حقوقی و کنسولی مزاحمت‌های برخی افراد هنگام رأی دادن ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، در خصوص مزاحمت هنگام رأی دادن ایرانیان خارج از کشور گفت: در کشور‌هایی برای شهروندان و عزیزان ایرانی و در هنگام رای دادن یا پس از آن مزاحمت‌هایی فراهم شده است که نمایندگی‌های کشورمان در آنجا ماموریت پیدا کردند که از آن‌ها حمایت‌های حقوقی و کنسولی به عمل آورند.

سرپرست وزارت امور خارجه افزود: در مسیر احقاق حق این شهروندان سازوکار‌های قضایی و حقوقی در این کشور‌ها انجام خواهد شد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد و این دستورالعمل به همه نمایندگی‌های کشورمان در کشور‌های مربوطه ابلاغ شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی