تیتر امروز

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند

گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب ویژه انتخابات را می‌خوانید و می‌بنید.
الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۱)

الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که سلسله گفت و گوهای کوتاه خود با کارشناسان و صاحب نظران را ادامه داد. یازدهمین برنامه با حضور الهام فخاری انجام شد.
میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
حسین کنعانی‌مقدم می‌گوید احتمالا فردا شب شاهد اجماع در میان نامزد‌های جبهه انقلاب خواهیم بود

امید یک اصولگرا به ائتلاف در «جبهه انقلاب»

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران گفت: در انتخابات ۱۴۰۳ از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزد‌های جبهه انقلاب باشیم.

کد خبر: ۱۶۷۶۸۳
۱۸:۰۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۳

امید به ائتلاف در «جبهه انقلاب»

دیدارنیوز: فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه رقابت در میان نیرو‌های جبهه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد به نفع رقبای آنان خواهد بود. در انتخابات ۱۴۰۳ نیز از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزد‌های جبهه انقلاب باشیم.

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران درباره لزوم اجماع نامزد‌های جبهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که همیشه در جبهه انقلاب مطرح بوده، بحث اجماع در انتخابات بوده است. اما موضوع اجماع فقط به انتخابات مربوط نیست؛ بلکه لازم است تا نیرو‌های جبهه انقلاب بعد از پیروزی نیز روند اجماع را پی بگیرند و در حکمرانی نیز از تمامی نیرو‌های انقلاب اسلامی بهترین بهره برداری را داشته باشند.

وی در گفتگو با ایسنا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۴۰۰ بر موضوع حکمرانی مشارکتی و اجتماعی تاکید جدی داشته اند؛ بنابراین نیرو‌های جبهه انقلاب باید توجه جدی به موضوع اجماع هم در انتخابات و هم در بعد از پیروزی در انتخابات داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان عنوان کرد: اینکه رقابت در میان نیرو‌های جبهه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد به نفع رقبای آنان خواهد بود. در انتخابات ۱۴۰۳ نیز از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزد‌های جبهه انقلاب باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی