تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

شکوری‌راد: وضعیت انتخابات آینده بستگی به تعامل اصلاح‌طلبان با مردم دارد

علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: اینکه در انتخابات آینده، اصلاح‌طلبان چه خواهند کرد بستگی به نظر مردم در سال آینده و تعامل میان اصلاح‌طلبان با مردم دارد.

کد خبر: ۱۶۷۶۱
۱۲:۵۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت در خصوص حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده، بیان کرد: به نظر من درحال حاضر بسیار زود است که درباره انتخابات مجلس صحبتی صورت بگیرد و علت آن این است که فضای جامعه مشارکت جویانه نیست.
 
وی افزود: اگر امروز انتخاباتی صورت بگیرد، مشارکت از جانب مردم بسیار کاهش خواهد یافت و در چنین شرایطی نتایج حاصل از آن برای مردم مناسب نیست.
 
دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: اینکه در انتخابات آینده، اصلاح طلبان چه خواهند کرد بستگی به نظر مردم در سال آینده و تعامل بین اصلاح طلبان و مردم دارد. کسب روحیه شرکت در انتخابات توسط مردم سبب می‌شود که نتایج خوبی از انتخابات کسب شود. 
 
شکوری‌راد در رابطه با سازوکار اصلاح طلبان گفت: اطلاح طلبان برای همفکری و تعامل سازو کاری را طراحی می‌کنند. این سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری است که دو جلسه آن برگزار شده است و به نظر می‌رسد در درحال شکل‌گیری است تا بتواند فعالیت خود را آغاز کند.
 
وی اضافه کرد: این فعالیت معطوف به انتخابات نخواهد بود مگر اینکه در ابتدا بحث‌های لازم در خصوص چگونگی تعامل با مردم به نقطه نظر مشترک برسد و بتوان براساس آن در رابطه با شکل و نحوه مشارکت مردم در انتخابات تصمیماتی گرفت.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی