تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
باقری کنی اعلام کرد

میدان و دیپلماسی در کنار هم/ واکنش به اظهارات ظریف

علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند.

کد خبر: ۱۶۷۳۴۸
۱۲:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

میدان و دیپلماسی در کنار هم

دیدارنیوز: سرپرست وزارت خارجه در جمع خبرنگاران گفت: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند. امیدواریم دستاورد‌های ملی دولت شهید رئیسی در به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

علی باقری کنی، در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند و این در دولت رئیسی تثبیت شد و آثار این را در عرصه‌های مختلف دیدیم.

باقری اظهار داشت: دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و هزارو بیست روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاورد‌های ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

وی در واکنش به اظهارات ظریف گفت: در مورد آمار‌های اقتصادی باید از دوستان اقتصادی سوال پرسیده شود در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست‌های خارجی هزینه کنی این سرمایه غنیمت نیست که بخواهند غنیمت ربایی کنند و آن را به تاراج بگذارند و باید از مرز‌های سیاست خارجی به عنوان گنجینه ملی صیانت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی