تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سرویس‌دهی در خط پرند تغییر نمی‌کند

همزمان با تغییر ساعت ادارات؛ ساعت سرویس‌دهی متروی تهران تغییر کرد

فعالیت متروی تهران و حومه از فردا ۱۶ خردادماه (چهارشنبه) تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۶۵۳۴
۱۳:۵۸ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

همزمان با ساعت ادارات؛ ساعت سرویس‌دهی متروی تهران تغییر کرد

دیدارنیوز: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از فردا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ متروی تهران یک ساعت زودتر کار خود را آغاز می‌کند.

هادی زند با بیان اینکه فعالیت مترو تهران و حومه از ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد، افزود: در این مدت سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری (یعنی خطوط ۶،۴،۳،۲،۱و۷) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴:۳۰ بامداد، پنجشنبه‌ها از ساعت ۵:۳۰ و روز‌های جمعه از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز می‌شود و در تمامی خطوط تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ساعت کاری مترو در خط ۵ از شنبه تا پنجشنبه از گلشهر به سمت تهران از ساعت ۴:۳۰ و از تهران به سمت گلشهر از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

به گفته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرویس‌دهی در روز‌های جمعه نیز در این خط همانند خطوط درون‌شهری از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح است که سرویس‌دهی در خط پرند بدون تغییر و طبق زمانبندی قبلی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی