تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شاید رکورد بهترین عملکرد قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر شکسته شود

سرخابی‌ها در مسیر تاریخ‌سازی

پرسپولیس و استقلال می‌توانند در پایان این فصل، یک رکورد تاریخی از خود به جای بگذارند و یک تیم علی‌رغم شایستگی بسیار از قهرمانی محروم خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۶۲۹۲
۱۹:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

سرخابی‌ها در مسیر تاریخ‌سازی

دیدارنیوز: در این فصل امکان دارد رکورد بهترین عملکرد قهرمان و نایب‌قهرمان تاریخ لیگ برتر شکسته شود.

با پیروزی پرسپولیس و استقلال در هفته ماقبل پایانی برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر در یک هفته مانده به پایان فصل دو تیم حداقل ۶۴ امتیاز دارند که رقابت بی‌نظیر و فشرده دو تیم را نشان می‌دهد. این دو تیم می‌توانند در پایان فصل رکورد تاریخی از خود به جای بگذارند و یک تیم علی‌رغم شایستگی بسیار از قهرمانی محروم خواهد شد.

پرسپولیس سومین تیم برتر تاریخ

استقلال لیگ بیست‌ویکم با ۶۷ امتیاز بهترین عملکرد تیمی که در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته ۲۹ داشته را به‌ثبت رسانده است. پس از این تیم، پرسپولیس لیگ شانزدهم با ۶۶ امتیاز قرار دارد. پرسپولیس این دوره با ۶۵ امتیاز سومین تیم برتر تاریخ مسابقات است. استقلال و پرسپولیس لیگ‌های بیست‌ویکم و شانزدهم خیلی زود قهرمانی خود را مسجل کردند و در بازی آخر که جنبه تشریفاتی داشت، امتیاز کامل را نگرفتند. پرسپولیس این فصل، اما برای قهرمانی باید به پیروزی بیاندیشد و در صورت کسب برد با رکورد بیشترین امتیازی که یک تیم در یک فصل کسب کرده برابر می‌شود. استقلال لیگ بیست‌ویکم با ۶۸ امتیاز و تفاضل گل ۲۹ این رکورد را در اختیار دارد. تفاضل گل پرسپولیس در این فصل ۲۶ است و در صورتی‌که در روز آخر با اختلاف حداقل ۳ گل مس رفسنجان را شکست دهد، علاوه بر قهرمانی، بهترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

عنوان بهترین نایب‌قهرمان تاریخ برای پرسپولیس یا استقلال؟

استقلال با ۶۴ امتیاز و تفاضل گل ۲۳ در رده ششم بهترین عملکرد در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌ونهم قرار دارد و در اتفاقی عجیب از ۶ تیم برتر تاریخ دو تیم در این دوره حاضر هستند. در ادوار گذشته هر ۴ تیمی که در این مقطع از فصل حداقل ۶۴ امتیازی بودند به قهرمانی رسیدند، ولی در این دوره یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال از قهرمانی محروم خواهد شد و احتمالاً عنوان بهترین نایب‌قهرمان تاریخ نصیب‌شان می‌شود.

بهترین نایب‌قهرمان تاریخ سپاهان فصل گذشته است با ۶۵ امتیاز و تفاضل گل ۲۹ بهترین تیمی است که در کسب عنوان قهرمانی ناکام بوده است. استقلال اگر با پیروزی به مقام دوم دست یابد، بهترین نایب‌قهرمان تاریخ لیگ برتر می‌شود، ولی در غیر این‌صورت این عنوان برای سپاهان باقی خواهد ماند. پرسپولیس هم اگر با تساوی دوم شود، بهترین نایب‌قهرمان تاریخ خواهد شد، ولی با شکست سپاهان همچنان بهترین نایب‌قهرمان تاریخ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی