تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رئیسی خطاب به غرب؛ آنچه در غزه رخ می‌دهد، تابلویی از حقوق بشر شماست

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در همایش تجلیل از دستاورد‌ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور، خطاب به مدعیان تمدن غرب گفت: آنچه که امروز در غزه و بر علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست.

کد خبر: ۱۵۷۳۵۷
۱۲:۱۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

رئیسی خطاب به غرب؛ آنچه در غزه رخ می‌دهد، تابلویی از حقوق بشر شماست

دیدارنیوز: رئیس جمهور خطاب به مدعیان تمدن غرب گفت: آنچه که امروز در غزه و بر علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می‌آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و اسرائیل خشم و نفرت پیدا می‌کند.

سید ابراهیم رئیسی در همایش تجلیل از دستاورد‌ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به روح شهدای مظلوم غزه گفت: این روز‌ها روز‌های بسیار سختی برای امت اسلامی و مردم جهان است که شاهد جنایات هولناک مستکبران عالم و نظام سلطه علیه مردم مظلوم غزه هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه این جنایات نسبت به هر کسی نارواست، اما نسبت به کودکان بسیار حزن آور، اندوهناک و خشم آور است، تصریح کرد: خشم و نفرتی که امروز در جهان بر همه ملت‌ها و با همه عقاید و باور‌ها ایجاد شده ناشی از نظم ناعادلانه جهانی است که در آن به زنان و کودکان اینگونه ظلم شده و جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود.

رئیسی در ادامه وتوی قطعنامه توقف حملات و جنایات اسرائیل بر علیه مردم غزه را ظلمی مضاعف به فلسطینیان و بلکه به بشریت عنوان کرد و گفت: وقتی در مقابل ظلم به مردم مظلوم غزه که یا از خانه‌هایشان بیرون رانده شده و یا خانه‌های‌شان بر سرشان ویران شده است قطعنامه‌ای برای جلوگیری از این جنایات به شورای امنیت سازمان ملل می‌رود از ناحیه همان نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکا وتو می‌شود. ما در چنین جهانی در حال زندگی هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز پرچم دفاع از مظلومین فلسطین که خون‌شان به خاطر سلطه‌طلبی، استکبار و فزون‌طلبی سلطه‌گران که در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد از سوی نظام اسلامی برافراشته شده است خطاب به مدعیان تمدن غربی گفت: آنچه که امروز در غزه و بر علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می‌آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و اسرائیل خشم و نفرت پیدا می‌کند.

رئیسی در ادامه فجایع در حال وقوع در غزه را نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت توسط آمریکا، اسرائیل و حامیان آن‌ها توصیف کرد و گفت: ما معتقدیم قطعا خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت و نظام عادلانه‌ای را در جهان مستقر خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی