تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
دغدغه اول مسوولان کشور ..

لایحه حجاب به کمیسیون حقوقی رفت

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ (بررسی در کمیسیون به جای صحن!) گفت: براین اساس لایحه عفاف و حجاب برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شد.

کد خبر: ۱۵۴۱۴۴
۱۱:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

لایحه حجاب به کمیسیون حقوقی رفت

دیدارنیوز: لایحه عفاف و حجاب به کمیسیون حقوقی ارجاع شد.

محمد رشیدی اظهار کرد: با توجه به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند، این لایحه برای رسیدگی به کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد.

وی اظهار کرد: جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی تشکیل می‌شود منتها اعضای کمیسیون فرهنگی حق رای ندارند و رای‌گیری درباره مواد تنها توسط اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی انجام می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از امروز جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی برای بررسی کلیات و جزییات لایحه عفاف و حجاب شروع می‌شود و بعد از اتمام بررسی، گزارش آن به صحن علنی مجلس جهت تعیین مهلت آزمایشی اجرای این لایحه ارجاع خواهد شد. نمایندگان در صحن علنی درباره جزییات لایحه نظر نمی‌دهند و تنها تعیین مهلت آزمایشی اجرای لایحه به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی