تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
انسیه خزعلی مطرح کرد

تشکیل سازمان زنان و خانواده، نه وزارت خانواده!

در روزهایی که این سوال مهم مطرح شده که تشکیل وزارت‌خانه، سازمان و قرارگاه جدید و .. چه سودی برای مردم دارد و بودجه آن از کجا تامین می‌شود، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده گفته با تشکیل وزارت خانواده مخالف هستند، اما پیشنهاد آن‌ها ایجاد سازمان زنان و خانواده است.

کد خبر: ۱۵۳۶۶۱
۱۲:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

تشکیل سازمان زنان و خانواده، نه وزارت خانواده!

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده گفت: پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده را داشته باشیم مثل سازمان محیط زیست تا بتواند با همه وزارتخانه‌ها به گونه‌ای نظارت و همکاری و تعامل داشته باشد.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تشکیل وزارت خانواده گفت: دولت موافقت ندارد، من هم موافق نیستم از جهت اینکه محدود می‌شود، خانواده باید در همه وزارتخانه‌ها به نوعی نمود داشته باشد و به گونه‌ای با نگاه خانواده محوری که شعار دولت هست، قوانین عملکرد‌ها و رویکرد‌ها و دستورالعمل‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: اگر بخواهد محدود در یک وزارتخانه با یک بودجه محدود باشد، قطعاً نمی‌تواند کارساز باشد، اما پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده را داشته باشیم مثل سازمان محیط زیست تا بتواند با همه وزارتخانه‌ها به گونه‌ای نظارت و همکاری و تعامل داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی