تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

وزیر ارشاد: چیزی درباره ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد نشنیده‌ام

پس از خبرهای روز گذشته درباره ممنوع الورود شدن نازنین بیاتی، بازیگر زن سینما به شهر مشهد، وزیر ارشاد دولت سیزدهم اعلام کرد چنین چیزی را نشنیده و این موضوع را بررسی می‌کند.

کد خبر: ۱۵۱۴۸۸
۱۲:۲۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

وزیر ارشاد: چیزی درباره ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد نشنیده‌ایم

دیدارنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد، ولی آن را بررسی می‌کنم.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین امنیت برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: در جلسه دولت، مخبر دستور داد که همه دستگاه‌ها از مجوز‌هایی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند تبعیت کنند. اگر اشکالی باشد، به همکاران ما منتقل و از طریق آن‌ها اقدام می‌شود. هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیست. بهاری که به پایان رسید، پررونق‌ترین بهار در سال‌های اخیر داشته ایم.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها در سالن وزارت کشور گفت: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که برطرف شده و به محض این‌که مشکلات کامل حل شد، برنامه جبرانی گذشته را هم اعلام می‌کنند.

وی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد: چنین چیزی نشنیدم چنین چیزی را نداریم، ولی بررسی می‌کنم، ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.

به گزارش دیدارنیوز، برخی رسانه‌ها روز گذشته به نقل از مجید توکلی کارگردان فیلم عروسی مردم، از ممنوع الورود شدن نازنین بیاتی به مشهد خبر داده بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی