تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

واکنش کنعانی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از اسرائیل، اظهارات بی پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

کد خبر: ۱۵۰۷۲۲
۰۸:۱۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

واکنش کنعانی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از اسرائیل، اظهاراتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سالانه آیپک اظهار داشت: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از اسرائیل، اظهارات بی پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

مطلب مرتبط:

بلینکن: ایران به طور مداوم اسرائیل را به نابودی تهدید می‌کند

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که حمایت از ملت فلسطین در راستای حمایت از مظلوم و جنبش‌های آزادیبخش و مبتنی بر حمایت از حق تعیین سرنوشت، نفی اشغالگری و مبارزه با آپارتاید است.

کنعانی تاکید کرد: تهدید به توسل به زور توسط آمریکا علیه سایر دولتها، خلاف حقوق بین‌الملل بویژه مفاد منشور ملل متحد است و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز کروده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدید نظر کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی