تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شلیک داماد عصبانی به پدر و برادرزن

News Image Lead

داماد خشمگین به خاطر اختلافات خانوادگی، با شلیک دو گلوله پدرزن و برادرزنش را در روستای باغ خاص ورامین مجروح کرد.

کد خبر: ۱۵۰۱
۱۲:۳۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در این باره به «ایران» گفت: این حادثه ظهر شنبه در یکی از خانه‌های روستایی اتفاق افتاد. با اعلام موضوع به پلیس، مأموران راهی محل حادثه شدند و در نخستین تحقیقات دریافتند مردی جوان با شلیک گلوله پدر و برادر زنش را مجروح کرده است.

سردار عبدالرضا ناظری در ادامه افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد به‌همراه همسر و پسر 5 ساله‌اش به خانه پدرزنش رفته اما پس از یک درگیری لفظی و مشاجره بر سر مسائل خانوادگی با اسلحه‌ای که همراه داشته ابتدا پدر و برادرزنش را از ناحیه پا هدف قرار داده و مجروح کرده و قصد داشته همسرش را نیز با گلوله بزند که موفق نشد و با حضور مأموران دستگیر شد. ۲ کلت جنگی، ۳ قمه و ۴ دشنه از این مرد کشف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه فاصله کمی با ناحیه انتظامی منطقه داشت، مأموران پس از شنیدن صدای گلوله‌ها بلافاصله به محل اعزام شدند و متهم را در کمتر از 5 دقیقه دستگیر کردند. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره علت این حادثه ادامه دارد.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی