تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

هواشناسی ایران؛ از هشدار به استان‌های دریای خزر تا افزایش آلودگی هوا

سازمان هواشناسی از افزایش آلودگی هوا در ۵ شهر طی ۵ روز آینده و بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار صادر کرد.

کد خبر: ۱۴۲۷۰۰
۱۰:۰۴ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ از هشدار به استان‌های دریای خزر تا افزایش آلودگی هوا

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، و مازندران بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. فردا شنبه در ارتفاعات زاگرس جنوبی و جنوب استان فارس افزایش ابر و بارش پیش بینی شده است.

طی ۵ روز آینده در شهر‌های صنعتی تهران، کرج، اصفهان، اراک و تبریز پایداری نسبی هوا باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در برخی مناطق جنوب شرق کشور وزش باد شدید دور از انتظار نیست. آسمان امروز و فردا تهران نیز صاف همراه با غبار محلی پیش بینی شده است.

توصیف سامانه: وزش باد توام با افزایش ارتفاع موج

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی ۱ تا ۱.۵ متر و در مناطق دور از ساحل تا ۲ متر

منطقه اثر: مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان.

اثر مخاطره: احتمال غرق شدن شناور‌های سبک، تفریحی و نیمه سنگین، احتمال اختلال در ورود و خروج شناور‌ها به بندرگاه‌ها، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌ها و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی.

توصیه: خودداری از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی، ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی، جمع آوری تور‌های صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی