تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
کد خبر: ۱۴۲۱۴
انتقاد از مواضع تندروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا درباره مذاکره

ویدئو/ سلیمی نمین: مذاکره و حل مشکلات بیرونی خوب است اما ...

۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
برخی اصولگرایان به غلط نفس مذاکره را خیانت می‌دانند
 

سلیمی نمین با انتقاد از مواضع تندروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا درباره مذاکره گفت: مذاکره و حل مشکلات بیرونی خوب است اما متوقف کردن امور به امیدی که طرف مقابل برای امکانات فراهم می‌کند، غلط است.
۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر سفارت آمریکا یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ موضوعی که برخی آن را تاریخ تحول روابط بین الملل ایران می دانند به طوری که امروز نگاه به رابطه ایران و آمریکا تا حدودی با نیم نگاهی به چهل ساله پیش رقم زده می شود. امروز علی صوفی وزیر تعاون در دولت اصلاحات و عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا میهمان خبرآنلاین بودند تا درباره رابطه ایران و آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته به بحث بنشینند. هرچند در بسیاری از موارد مواضع هر دو نزدیک به یکدیگر بود اما اختلافات در مواردی مشهود می‌شد مانند بحث بر سر مذاکرات برجام.
سلیمی نمین در بخشی از این مناظره با انتقاد از تندروی هر دو طیف درباره مذاکره با آمریکا معتقد است نه خائن خواندن هر نوع مذاکره ای و مذاکره کننده‌ای درست است و نه آنکه هنوز نتیجه برجام مشخص نشده دم از برجام ۲ و ۳ زدن کار درستی بود. او دامنه انتقاداتش را به قدم زدن ظریف و کری هم می رساند و می گوید این یک رفتار دوستانه و خارج از اصول مذاکره بود.

به زودی متن کامل این مناظره در دیدار نیوز منتشر خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: