تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها با اجرای طرح "نانی نو"

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف از اجرای طرح نانی نو نظارت هوشمند و سیستماتیک بر تمامی نانوایی‌های استان است.

کد خبر: ۱۴۱۸۹۰
۱۱:۵۶ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها با اجرای طرح

 

دیدارنیوز: جواد اشرفی، دوشنبه شب ۲۱ آذر در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ساماندهی وضعیت نانوایی‌های استان و اجرای طرح نانی نو با همراهی دستگاه‌های عضو کارگروه آرد و نان استان، امروز از مرکز پشتیبانی سامانه نانی نو در سطح خبازی‌های استان بازدید میدانی به عمل آمد.

وی هدف از اجرای طرح «نانی نو» را نظارت هوشمند و سیستماتیک بر فعالیت تمامی نانوایی‌های استان دانست و گفت: در این راستا سامانه‌ای با عنوان نانی نو طراحی شده و همه نانوایی‌های استان مجهر به دستگاه‌های کارتخوان جدید شده‌اند.

اشرفی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه متولی، مرکز ارسال پیامکی را طراحی کرده تا عملکرد نانوایی‌ها براساس سامانه نانی نو به صورت هوشمند به این مرکز پیامکی منتقل شود و این مرکز پیامکی را به عنوان هشدار اولیه به نانوایی اعلام می‌کند که تناسبی بین پخت و نوع آرد دریافتی وجود ندارد و پس از آن، بازرسی‌های هوشمند و میدانی از آن واحد خبازی صورت می‌پذیرد تا علت و چرایی ماجرا بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بازرسی از نانوایی‌ها در سطح بازار دیگر به صورت تصادفی انجام نمی‌شود، بلکه با اجرای این طرح ملی که زیرساخت اجرای آن در استان نیز فراهم شده است و یکی از بانک‌ها به عنوان بانک عامل حساب‌های نانی نو مرکزی را فراهم کرده تا دستگاه‌های مربوطه آنجا مستقر شوند تا به صورت هوشمند و سیستماتیک این موضوع رصد شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی