تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

«امیر» و یک تیم مدعی!

امیر قلعه‌نویی و تیمش گل گهر سیرجان شاید حاشیه و سروصدای زیادی نداشته باشند اما فصل گذشته و امسال خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی نشان داده‌اند.

کد خبر: ۱۳۹۵۰۷
۱۰:۰۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

امیر

دیدارنیوز: گل‌گهر سیرجان با هدایت «امیر قلعه‌نویی» عملکردی فوق‌العاده در لیگ بیست‌ودوم داشته است.

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران بیش از ۹ سال است که جام قهرمانی را بالای سر نبرده و در حسرت کسب ششمین قهرمانی دوران سرمربیگری در لیگ ایران است.

امیر قلعه‌نویی با وجود ناکامی در کسب قهرمانی، با تیم‌های مختلف از جمله ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در سالیان اخیر توانسته نتایج جالب‌توجهی کسب کند و به نوعی شگفتی لیگ را رقم زده است.

تیمی که از مربع مدعیان خارج نمی‌شود!

گل‌گهر سیرجان فصل گذشته با هدایت امیر قلعه‌نویی نمایشی خیره‌کننده در لیگ بیست‌ویکم داشت و با وجود کسر ۷ امتیازی جنجالی به واسطه پرونده اریک باگناما و حضور غیرقانونی این بازیکن در ترکیب گل‌گهر، شاگردان قلعه‌نویی با ۵۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول کار خود را به پایان بردند.

سیرجانی‌ها در صورت حفظ ۷ امتیاز می‌توانستند بالاتر از سپاهان در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند. نکته ویژه در کنار موفقیت به‌دست آمده برای گل‌گهر، شکوفایی چند ستاره در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بود که شاخص‌ترین آن‌ها در نقل‌وانتقالی پرماجرا و جنجالی در تابستان فصل جاری به پرسپولیس پیوست؛ سعید صادقی با عملکردی خیره‌کننده فصل گذشته در گل‌گهر شکوفا شد و با ثبت یکی از گران‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ لیگ برتر توانست به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود.

«قلعه‌نویی» و گل‌گهر؛ هر سال بهتر از پارسال!
امیر قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم برای سومین سال است که مشغول به هدایت گل‌گهر سیرجان بوده و امیدوار است که بتواند در سال سوم، در لیگ برتر یا جام حذفی همراه سیرجانی‌ها صاحب عنوان شود و یا بتواند نماینده استان کرمان را برای نخستین‌بار به لیگ قهرمانان آسیا برساند.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی تا پایان هفته یازدهم فصل جدید لیگ برتر توانسته‌اند ۲۱ امتیاز به‌دست آورند و با ایستادن بر رتبه سوم جدول، فاصله‌ای ۳ امتیازی تا صدر جدول رقابت‌ها دارند. مقایسه شرایط فنی گل‌گهر با فصل گذشته نشان می‌دهد که شاگردان قلعه‌نویی توانسته‌اند روند نتیجه‌گیری بهتری را داشته باشند.

گل‌گهری‌ها فصل گذشته در پایان هفته یازدهم، با حکم کسر ۷ امتیاز مواجه شده بودند و با ۱۳ امتیاز در فاصله ۱۲ امتیازی تا صدر جدول، در موقعیت نهم قرار داشتند. نکته جالب‌توجه اینکه در صورت عدم کسر ۷ امتیاز، بازهم عملکرد گل‌گهر در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بهتر از فصل گذشته‌اش بوده و این موضوع نشان از تجربه و مهارت سرمربی کهنه‌کار سیرجانی‌ها دارد. قلعه‌نویی با وجود از دست دادن ستاره‌ای مانند سعید صادقی، سعی داشته تا بتواند ترکیب تیمش را مدیریت کند و اجازه ندهد تا جدایی مهره تاثیرگذار و کلیدی مانند صادقی شوک بزرگی به گل‌گهر وارد کند و تا اینجای فصل در این امر موفق بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی