تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تیم «یحیی»، بهتر از سالِ قهرمانی!

پرسپولیس با قبول تنها یک شکست در ۹ هفته اخیر و کسب ۱۸ امتیاز و میانگین امتیازی ۲، نشان می‌دهد که در مسیر قهرمانی قدم برمی‌دارد و نگاهی به آمار نشان می‌دهد که شاگردان یحیی گل‌محمدی توانسته‌اند بهتر از فصول گذشته خود نتیجه بگیرند.

کد خبر: ۱۳۸۹۸۱
۲۰:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

روز‌های خوش پرسپولیسِ «یحیی»؛ بهتر از سالِ قهرمانی!

دیدارنیوز: شاگردان «یحیی گل‌محمدی» این فرصت را دارند تا با حفظ روند نتیجه‌گیری خود در لیگ بیست‌ودوم جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرند.

پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی تجربه کسب ۲ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد و سرخ‌پوشان پایتخت بعد از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم به دنبال جبران‌مافات بوده و با تغییر و تحولات گسترده در فهرست تیم‌شان در تلاش هستند تا در لیگ بیست‌ودوم جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا شمار قهرمانی‌های گل‌محمدی با پرسپولیس در لیگ برتر به عدد ۳ برسد.

سرخ‌پوشان پایتخت لیگ بیست‌ودوم را با نتایجی درخشان آغاز کرده‌اند و قبول تنها یک شکست در ۹ هفته اخیر و کسب ۱۸ امتیاز و میانگین امتیازی ۲، نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در مسیر قهرمانی قدم برمی‌دارند و نگاهی به آمار نشان می‌دهد که شاگردان یحیی گل‌محمدی توانسته‌اند بهتر از فصول گذشته خود نتیجه بگیرند.

حمله «گل‌محمدی» به رکورد شخصی
پرسپولیس در لیگ نوزدهم در شرایطی قهرمان شد که در نیم‌فصل نخست هدایت سرخ‌پوشان برعهده گابریل کالدرون بود. این سرمربی آرژانتینی در دوره حضورش در ۹ هفته ابتدایی ۱۶ امتیاز به‌دست آورد و در رتبه چهارم قرار داشت تا عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم نسبت به عملکرد تیمِ تحت هدایت کالدرون بهتر باشد. تیمی که در ادامه فصل مسئولیت آن برعهده یحیی گل‌محمدی گذاشته شد و قهرمانی لیگ نوزدهم را به‌دست آورد.

سرخ‌ها با هدایت گل‌محمدی در لیگ بیستم کار خود را دنبال کردند و توانستند قهرمانی را به‌دست آورند. قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم در شرایط به‌دست آمد که سرخ‌پوشان پایتخت در ۹ هفته ابتدایی ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول قرار داشتند تا با نگاهی به آمار مشخص شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی نسبت به ۲ دوره اخیر قهرمانی‌شان همراه با این سرمربی در لیگ بیست‌ودوم نتایج بهتری کسب کرده‌اند.

رکورد‌های «برانکو» دست‌نخورده باقی ماند!
پرسپولیس در ۳ فصل متوالی از لیگ شانزدهم تا لیگ هجدهم موفق شد همراه با برانکو ایوانکوویچ عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را به‌دست آورد. قهرمانی که با نتایجی درخشان برای سرخ‌پوشان پایتخت به‌دست آمد، به طوری‌که آن‌ها در لیگ شانزدهم ۹ هفته ابتدایی را با کسب ۱۹ امتیاز و حضور در صدر جدول به پایان بردند و نسبت به پرسپولیس لیگ بیست‌ودوم یک امتیاز بیشتر کسب کردند.

سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ هفدهم با هدایت برانکو در ۹ هفته آغازین فصل، ۲۰ امتیازی شدند و صدر جدول را از آن خود کردند. در لیگ هجدهم هم پرسپولیسِ برانکو ۱۹ امتیاز به‌دست آورد و با وجود ایستادن در رتبه سوم، روند امتیازگیری بهتری نسبت به پرسپولیسِ لیگ بیست‌ودوم داشت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی فعلاً ناکام در رسیدن به رکورد‌های برانکو ایوانکوویچ باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی