تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

امیرعبداللهیان: همواره از مقاومت فعال دفاع می‌کنیم

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد: دستگاه دیپلماسی در رایزنی با متحدین و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت اسرائیل همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد دفاع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۵۰۹۳
۰۹:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: همواره از مقاومت فعال دفاع می‌کنیم

دیدارنیوز: وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدین و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد دفاع خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان در پستی اینستاگرامی نوشت: «‎روز گذشته علاوه بر گفتگو با وزیر امور خارجه قطر و دبیر کل سازمان ملل، با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفتگو کردم.

دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدین و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد دفاع خواهد کرد.

ما معتقدیم آن‌ها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده‌اند و هر از چند گاهی برای سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه درون سرزمین‌های اشغالی، حملات کوری را علیه زنان و کودکان به راه می‌اندازند که هر بار هم شکست خورده و سر افکنده‌تر از گذشته به دیوار کشیدن به دور خود ادامه می‌دهند.

آن‌ها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می‌توانند شهادت بدهند آن‌ها پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی