تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمادگی کامل تیم خلیج فارس ماهشهر برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور/تلاشها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات ادامه دارد

مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر از آمادگی کامل این تیم برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور و تلاش‌ها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات خبرداد.

کد خبر: ۱۲۸۶۵۳
۲۳:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

آمادگی کامل تیم خلیج فارش ماهشهر برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور/تلاشها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات ادامه دارد

به گزارش دیدارنیوز_ خوزستان، مجاهد محمدی مهر مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر در گفتگو با خبرنگاردیدارنیوز از آمادگی کامل این تیم در ادامه مسابقات لیگ ۲ کشور خبر داد.

محمدی مهر افزود :خوشبختانه در مسابقات جام حذفی کشور باشگاه خلیج فارس شگفتی ساز لیگ حذفی شد و چند تیم لیگ برتر و لیگ یک را حذف و توانست تا مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی گفت: درجریان لیگ ۲ فوتبال نیز توانستیم با تلاش بازیکنان ومربیان باشگاه خلیج فارس در رتبه ۲ جدول لیگ ۲ قرار بگیریم و با توجه به اینکه ۶ بازی از مسابقات لیگ ۲ باقی مانده امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ یک نماینده شایسته ای برای مردم منطقه ماهشهر و خوزستان باشیم.


مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر اضافه کرد: ۱۵ اردیبهشت بازی با شهید قندی یزد در ورزشگاه ماهشهر برگزار می‌شود که امیدوارم با حمایت همیشگی مردم در ادامه بازی‌ها شاهد صعود به لیگ یک کشور باشیم.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی