تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تکذیب کرد؛ ایران پیشنهادی به کی‌روش نداده است

برخی رسانه‌های عربی به تازگی خبر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به کارلوس کی‌روش داده‌اند. با این حال، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون، این خبر را تکذیب کرد و گفت: فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی به کارلوس کی‌روش نداده است.

کد خبر: ۱۲۷۰۱۲
۰۷:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

دبیر کل فدراسیون فوتبال تکذیب کرد؛ ایران پیشنهادی به کی‌روش نداده است

دیدارنیوز: حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران، خبر پیشنهاد ایران به کارلوس کی‌روش را تکذیب کرد.

تیم ملی ایران بعد از ۲ دوره حضور در جام جهانی همراه با کارلوس کی‌روش، با دراگان اسکوچیچ کروات به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد. کی‌روش هم بعد از ترک ایران، با تیم‌های کلمبیا و مصر ناکام بود و به تازگی از جمع مصری‌ها که همراه با آن‌ها نتوانست به جام جهانی صعود کند، جدا شده است. او در مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا و پلی‌آف جام جهانی مقابل سنگال ناکام بود تا حضور در این کشور عربی برایش خاطرات تلخ به یادگار بگذارد.

برخی رسانه‌های عربی به تازگی خبر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به کارلوس کی‌روش داده‌اند. در همین ارتباط سایت عربی «الکوره» به نقل از یکی از منابع خبری خود در فدراسیون فوتبال مصر نوشت: «کارلوس کی‌روش پس از پایان فعالیتش در تیم ملی این کشور، چهار پیشنهاد از تیم‌های ملی کشور‌های مختلف دریافت کرده است».

این منبع به کوره خبر داده است که این پیشنهاد‌ها از استرالیا، عراق، تونس و ایران بوده است. ظاهراً پیشنهاد‌های رسیده به کی‌روش در جدایی او از تیم ملی مصر نقش مهمی ایفا کرده و باعث وسوسه او شده است، به‌ویژه از سوی فدراسیون ایران که به جام جهانی قطر صعود کرده است و استرالیا که در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف امارات خواهد رفت.

خبر این سایت مبنی بر پیشنهاد ایران به کی‌روش در حالی مطرح شده است که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی، تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین با ایران قرارداد دارد. حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در ارتباط با خبر این سایت مبنی بر پیشنهاد ایران به کی‌روش می‌گوید: «خیر این موضوع را تکذیب می‌کنم. فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی به کارلوس کی‌روش نداده است».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی