تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

فولاد و سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان؛ به امید صدرنشینی!

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در عربستان برگزار می‌شود، فولاد با شباب الاهلی امارات روبه‌رو می‌شود و سپاهان با الدحیل بازی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۶۸۳۶
۱۲:۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

نگاهی به دیدارهای فولاد و سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز: هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب (یکشنبه) پیگیری می‌شود.

نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، پس از ارائه نمایش قابل قبول در روز نخست، یکشنبه ۲۱ فروردین در هفته دوم به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۴۵ به دیدار رقبای خود می‌روند. در این مسابقات که در عربستان برگزار می‌شود، فولاد با شباب الاهلی امارات روبه‌رو می‌شود و سپاهان با الدحیل بازی خواهد کرد.

شباب الاهلی- فولاد؛ ملاقات با رقبای آشنا
فولاد در بازی با الغرافه علی‌رغم برتری محسوس نسبت به حریف نتوانست به پیروزی دست یابد و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. شباب الاهلی هم در بازی مقابل آخال ترکمنستان به تساوی یک-یک دست یافت. فولاد فصل گذشته در مرحله پلی‌اف العین امارات را با ۴ گل در هم کوبید، ولی این اولین مصاف فولاد با تیم اماراتی در لیگ قهرمانان آسیاست.

در ترکیب شباب الاهلی دو چهره کاملاً آشنا به چشم می‌خورد. احمد نوراللهی و مهدی قایدی که فصل پیش جزو بهترین بازیکنان لیگ بودند در این فصل در شباب الاهلی بازی می‌کنند. در بازی هفته اول نوراللهی جایی در فهرست الشباب نداشت و قایدی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. مهدی قایدی در ۴ مصافی که با فولاد داشته موفق به زدن گل یا دادن پاس گل نشده و تنها یک بار پنالتی گرفته است. نوراللهی هم در ۹ بازی مقابل فولاد یک بار دروازه حریف را باز کرده است.

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی برای ایرانی‌ها چندان غریبه نیست این مربی در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ هدایت تیم ملی امارات را برعهده داشت و تیم ملی با کاپیتانی جواد نکونام موفق به غلبه بر حریف شد.

سپاهان – الدحیل؛ ادامه روند پیروزی
سپاهان پس از پیروزی پر گل ۴-۲ مقابل صنعت نفت، فرم خوب خود را در آسیا حفظ کرد و در شرایطی که مقابل پاختاکور یک گل دریافت کرده بود، این تیم را با ۳ گل مغلوب کرد و در صدر جدول گروه قرار گرفت. حریف دوم سپاهان، الدحیل است. الدحیل در بازی نخست برابر التعاون با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و قعرنشین گروه است. این تیم از زمان تغییر نام از لخویا به تیم فعلی همیشه حریف دردسرسازی برای نمایندگان ایران بوده است و تیم‌های ایرانی در ۱۰ مصاف با آن‌ها تنها یک پیروزی کسب کردند و هیچ وقت کلین‌شیت نکرده‌اند. آمار سپاهان با تیم‌های قطری کاملاً برابر است و در ۱۲ مصاف با این تیم‌ها به ۶ پیروزی و ۶ شکست دست یافته است. در ترکیب الدحیل، مایکل اولنگا ستاره گلزن این تیم پس از بهبود مصدومیت آماده حضور در این مسابقه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی