تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آئین تودیع و معارفه مدیراموربرق منطقه ۲ اهوازبرگزار شد

مدیرعامل برق اهواز درآئین تودیع و معارفه مدیرامور برق منطقه2 گفت: پاسخگوئی و مردمداری در صنعت برق، به فرهنگ سازمانی کارکنان تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۲۶۴۲۷
۱۵:۰۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

آئین تودیع و معارفه مدیراموربرق منطقه ۲ اهوازبرگزار شد

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیراموربرق منطقه2گفت: کارکردن در صنعت برق و شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیازمند پرورش دو بعد فنی و اجتماعی فرد است زیرا به عنوان یک مجموعه خدمت رسان که با توده مردم از یک طرف و متخصصین و صاحبان کسب و کار از سوی دیگر در ارتباط است داشتن این روحه ضروری است.

 

عبدالحمید عباس شیاری افزود: درحال حاضر نعمت برق در اقصی نقاط کلانشهر اهواز به سهولت در اختیار مردم است وفعالیت همکاران ما در مباحث چشم انداز شرکت و رسیدن به 99 دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک است که برنامه ریزی به منظور تحقق آن بصورت ویژه مراحل عملیاتی خود را طی می کند.
وی خاطر نشان کرد: تلاش برای رفاه و آسایش مردم بدون وقفه و در تمام طول سال یک وظیفه است و درمنطقه ما که دوره گرما طولانی و شدت آن بالاست این تلاش و خدمت رسانی مضاعف است.

 

شیاری در بخش دیگری از سخنان خودگفت: برای عبور موفق از پیک تابستان1401 با توجه به شروع پیش از موعد فصل گرما برنامه ریزی دقیق صورت گرفته و با توجه به آمادگی کامل همکاران ما بلحاظ فنی ، از مردم شریف کلانشهر اهواز نیز انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف برق ما را در برخورداری از شبکه ای پایدار یاری دهند..

 

 وی با تقدیر از زحمات شعاع عبداوی مدیرسابق اموربرق منطقه2 گفت: منطقه 2 طیف متنوعی از بخشهای شهری و روستائی را تامین برق می کند که در مدت مدیریت آقای عبداوی خدمات ارزنده ای صورت گرفته و امیدواریم در دوران تصدی آقای بندار زاده این مسیر رو به رشد استمرار یابد.

 

لازم به ذکر است آرش بندارزاده مدیرجدید امور برق منطقه 2 شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرامور برق منطقه یک و شهرستان حمیدیه را در کارنامه کاری خود دارد.
                                                                                             

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی