تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر

نام هتل انتخاب شده برای استقرار تیم ملی ایران در جام جهانی «هتل الریان» است که جزو هتل‌های مجلل و باکیفیت در کشور قطر محسوب می‌شود. این هتل فقط چهار دقیقه با زمین تمرین باشگاه الریان فاصله دارد؛ زمینی که کیفیت آن مورد تایید اسکوچیچ قرار گرفته و ملی‌پوشان قرار است تمرینات خود را در آنجا انجام بدهند.

کد خبر: ۱۲۶۰۳۳
۱۳:۴۷ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱

«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، قرار است در یکی از هتل‌های باکیفیت کشور قطر مستقر شود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران، روز گذشته (پنجشنبه) از چند کمپ تمرینی و هتل‌های مختلف شهر دوحه جهت انتخاب محل انجام تمرینات و اقامت ملی‌پوشان در جام جهانی، بازدید به‌عمل آوردند و در نهایت، یکی از کمپ‌های تمرینی مجهز که فاصله زیادی با هتل موردنظر کادر مدیریتی ندارد، انتخاب شد.

همچنین میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون نیز کمپ و هتل موردنظر را تأیید کردند و اقدامات اجرایی لازم در این مورد انجام خواهد شد.

نام هتل انتخاب شده برای تیم ملی ایران «هتل الریان» است که جزو هتل‌های مجلل و باکیفیت در کشور قطر محسوب می‌شود. این هتل فقط چهار دقیقه با زمین تمرین باشگاه الریان فاصله دارد؛ زمینی که کیفیت آن مورد تایید اسکوچیچ قرار گرفته و ملی‌پوشان قرار است تمرینات خود را در آنجا انجام بدهند.

قرار است تعداد ۴۰ اتاق برایهمه اعضای تیم ملی شامل کادر و بازیکنان رزرو شود.

تصاویر مربوط به این هتل و زمین تمرین باشگاه الریان در زیر آمده است:

«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر«هتل الریان»، محل استقرار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ +تصاویر

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی