تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نشست شورای زکات شهرستان بهبهان برگزار شد

کد خبر: ۱۲۳۵۵۹
۱۳:۲۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

نشست شورای زکات شهرستان بهبهان برگزار شد

به گزارش دیدار نیوزخوزستان، صبح روز یکشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰، نشست شورای زکات کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان بهبهان با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) وسایر اعضا شورای زکات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در نشست شورای زکات گفت: حرکت احیا زکات خرما در بهبهان کار خوب و قابل تحسینی می باشد، و تاکید بر اینکه همه ظرفیت ها باید در جهت احیا واجب الهی که باعث ریشه کنی فقر می شود بکار گرفته شود، و زکات باعث انجام کارهای عمرانی خوبی می شود، که در این راستا کمیته امداد امام خمینی( ره) بهبهان با کمک اعضای شورای زکات شهرستان در احیا زکات در سال ۱۴۰۰ کارنامه خوبی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید قدرت الله ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان در نشست شورای زکات بیان داشت: در این نظام مقدس، در این دوران، ولایت فقیه تکریم مراجعین، مردمداری، مردم محوری، خدمت به مردم بالاترین عبادت است، و زکات یک امر مهمی در فقر زدایی است، اگر زکات احیا بشود فقر از جامعه برچیده خواهد شد.

در ادامه نشست شورای زکات، بیژن بلیوند رئیس کمیته امداد شهرستان بهبهان بیان داشت: برآورد وبرنامه انجام شده، در خصوص زکات سال جاری دومیلیارد و‌ششصد میلیون تومان برای بهبهان دیده شده بود، که الحمدالله بفضل الهی و تلاش اعضای شورای زکات شهرستان در راس امام جمعه، فرماندار، بخشداران و همت مردم مومن و خداجوی شهرستان تا امروز دومیلیارد و هشتصد میلیون تومان جمع آوری زکات محقق شده است، که در سال جاری مقدار زکات جمع آوری شده نسبت به سال ۹۹ بیش از ۷۶ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) در پایان افزود: امسال برای اولین بار بیشترین زکات خرما در بهبهان به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان محقق گردید، که تمام زکوات جمع آوری شده، با نظر و تشخیص معتمدین،مودیان و شورای محل در همان منطقه هزینه خواهد شد.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی