تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی درصالح شهر برگزار شد

کد خبر: ۱۲۳۴۵۸
۱۶:۲۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی درصالح شهر برگزار شد

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، عصر روز جمعه ششم اسفندماه ۱۴۰۰، در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی در سطح صالح شهر و به منظور کنترل و کاهش این آسیب ها، به همت جمعیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خوزستان، و با همکاری شورای اسلامی، شهرداری، فرهنگیان، معتمدین، و همچنین با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج نشستی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم محمدی تبار مدیرعامل جمعیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت کنندگان در برگزاری این برنامه و خوش آمدگویی به حضار ، به شناخت و آشنایی افراد اثر گذار و نخبگان محلی شهر صالح شهر، شوراها، معتمدین، فرهنگیان و بسیجیان با سازمان های مردم نهاد پرداختند، و مستمعین رو با نحوه کار سازمان های مردم نهاد بویژه پیشگیری از آسیبها و نحوه آسیب شناسی در محلات آشنا کردند، و از همکاری و همراهی آقای میر ابراهیمی فعال و تسهیلگر با سابقه استان خوزستان تقدیر کرد.


در ادامه جلسه آقای سید نورعلی میرابراهیمی، با ارزشمند خواندن این نشست ها و موثر دانستن حضور عموم جامعه محلی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خواستار برگزاری مجدد این جلسات تا حصول نتیجه شدند.

میرابراهیمی با تشریح فرآیند ورود به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی بصورت تسهیلگرانه و با ایجاد اعتماد عمومی و دعوت از کلیه معتمدین، ریش سفیدان ، نخبگان ، ورزشکاران ، جوانان ، بانوان و تمامی اقشار جامعه جهت همکاری و همراهی و مشارکت در این امر مهم گردیدند.

این تسهیلگر باتجربه شناسایی آسیب های اجتماعی و اولویت بندی آنها و همچنین برنامه ریزی دقیق و در نهایت اجرای آن را از ارکان اصلی فعالیت تسهیلگرانه درصالح شهر خواندند.

در این جلسه تک تک اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و ایده ها و برنامه های عملیاتی و دیدگاه‌های اجرایی خود را در حوزه های مختلف پیشگیری از اعتیاد ، کاهش طلاق ، توسعه ورزش جوانان ، ایجاد اشتغال ، مسائل فرهنگی و.... نمودند.

درپایان جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ در بین حاضرین انجام گرديد،که به موارد رفع بیکاری، بازارچه صنایع دستی، استفاده از ظرفیت کنار جاده، برگزاری کلاس های پیشگیری از آسیب ها بویژه اعتیاد و سرقت، رونق بخشیدن به تیم ها و زمین های ورزشی اشاره کردند.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی