تیتر امروز

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با شهردار سابق تهران

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از سلسله گفت‌وگو‌های خود به سراغ یک فعال سیاسی اصلاح طلب با پیشینه تصدی پست شهرداری و مدیرمسوول کنونی روزنامه هم میهن رفت. مهمان این برنامه غلامحسین کرباسچی بود.
اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات

این بیست و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در پاسخ به شایعه‌پراکنی غربی‌ها

روسیه: آمریکا هم می‌تواند لندن را ظرف یک هفته تصرف کند!

یکی از مقامات سیاسی روسیه ارزیابی آمریکا از حمله احتمالی به اوکراین را "شایعه‌پراکنی با هدف ایجاد رعب و وحشت" دانست. دیمیتری پولیانسکی گفت: چه می‌شد اگر ما می‌گفتیم آمریکا می‌تواند لندن را ظرف یک هفته تصرف کرده و ۳۰۰ هزار تلفات غیرنظامی به بار آورد؟ آن هم بر اساس منابع اطلاعاتی که (جزئیات) آن را منتشر نمی‌کنیم. آیا این به مزاق آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خوش می‌آمد؟ پس برای روسیه و اوکراین هم اشتباه است.

کد خبر: ۱۲۱۱۶۰
۱۰:۵۶ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

روسیه آمریکا

دیدارنیوز: روسیه، ارزیابی آمریکا از حمله احتمالی به اوکراین را "شایعه‌پراکنی با هدف ایجاد رعب و وحشت" دانست؛ هم‌زمان آمریکا برای تقویت حضور ناتو در این منطقه تلاش می‌کند.

به نقل از وب‌سایت روزنامه هیل، دیمیتری پولیانسکی، معاون فرستاده روسیه در سازمان ملل متحد به تیتر یکی از گزارش‌های روزنامه واشنگتن‌پست اعتراض کرد؛ این روزنامه با استناد به ارزیابی ارتش و یک نهاد اطلاعاتی آمریکا نوشته بود: روسیه می‌تواند ظرف چند روز اوکراین را تصرف کرده و موجب ۵۰ هزار تلفات غیرنظامی شود.

پولیانسکی این تیتر را "دیوانگی و ایجاد رعب و وحشت" دانسته و در توییتی نوشت: چه می‌شد اگر ما می‌گفتیم آمریکا می‌تواند لندن را ظرف یک هفته تصرف کرده و ۳۰۰ هزار تلفات غیرنظامی به بار آورد؟ آن هم بر اساس منابع اطلاعاتی که (جزئیات) آن را منتشر نمی‌کنیم. آیا این به مزاق آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خوش می‌آمد؟ پس برای روسیه و اوکراین هم اشتباه است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که آمریکا و متحدانش به شکلی فزاینده نگران حمله روسیه به اوکراین هستند، چرا که مسکو ۱۰۰ هزار تن از نیروهایش را در مرز اوکراین مستقر کرده است.

دولت بایدن در هفته گذشته اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰ نیروی آمریکایی را برای تقویت متحدان اروپای شرقی اعزام خواهد کرد. روز بعد، جان کربی، سخنگوی پنتاگون مدعی شد که روسیه با ساخت فیلمی تبلیغاتی که نشان‌دهنده تخاصم نیرو‌های اوکراین علیه روسیه است، در تدارک زمینه‌چینی و ایجاد بهانه‌ای برای حمله به اوکراین است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی