تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارك دهه فجر

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

کد خبر: ۱۲۰۵۸۴
۱۰:۴۵ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارك دهه فجر

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام مهندس جهانگیرپورهنگ با تبریک  چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم«وَالْفَجْرِ، وَلَيالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَ الْوَتْرِ، وَاللَّيْلِ إِذا يَسْرِ»

دهه مبارک فجر و یوم الله 22بهمن، یادآور پیروزی قدرت ایمان و اعتقاد ملت ایران در مصاف با قدرت های شرق و غرب به رهبری پیری فرزانه و انسانی وارسته است که فریاد عدالت خواهی او در مقابل طاغوت ستمشاهی نقطه عطفی نه تنها در تاریخ این مرز و بوم که در تاریخ جهان است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران معادلات سیاسی قرن بیستم را دستخوش تحولاتی عظیم نمود و سرآغاز سرنوشتی عزتمند برای ملت ایران بود که با اتکال به خداوند بزرگ و وعده های دین مبین اسلام و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) محقق گردید که ایمان به خود باوری، حاکمیت ارزش های دینی و رهایی از استبداد ستمشاهی و استعمار بیگانگان از ثمرات این شجره طیبه است.


دهه مبارک فجر یادآور نقش حماسی و جانفشانی کارکنان ولایتمدار صنعت نفت جنوب در تحقق اهداف و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضور مؤثر آنان در اعتصابات و حرکت تاریخی بستن شیرهای نفت به فرمان حضرت امام(ره) پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید.
بدون شک دستاوردهای بزرگ شرکت ملی نفت ایران در 42 سال گذشته در عرصه نفت و گاز و خودکفایی کشور عزیزمان ستودنی می باشد.

در ادامه همین نگرش خودباورانه بود که شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان شرکتی تولیدی تأسیس شد تا بتواند نسبت به بهره برداری، نگهداشت و توسعه ذخایر نفت و گاز بپردازد.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم،  فرارسیدن ایام دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران، کارکنان خدوم و ولایت مدار صنعت نفت به ویژه همکاران پرتلاش شرکت نفت و گاز اروندان و خانواده های محترم این عزیزان تبریک و شادباش عرض نموده و عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری مقام عظمای ولایت مسئلت دارم.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل


برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی