تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

پیرو نشست‌های مسئولین عالی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه دوجانبه، اولین نشست مشترک معاونین ضدتروریسم هر دو نهاد با حضور مدیران هر دو مجموعه، در وزارت اطلاعات برگزار شد.

کد خبر: ۱۲۰۴۳۹
۰۹:۴۳ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

سازمان اطلاعات سپاه

دیدارنیوز: نشست مشترک مسئولین ضدتروریسم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وزارت اطلاعات برگزار شد.

به نقل از وزارت اطلاعات، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پیرو نشست‌های مسئولین عالی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه دوجانبه، اولین نشست مشترک معاونین ضدتروریسم هر دو نهاد با حضور مدیران هر دو مجموعه، در وزارت اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری مشترک، مقرر شد با هدف افزایش هماهنگی‌ها و همکاری‌ها دستورالعمل دوجانبه همکاری، تهیه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی