تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
گزارش یک باخت؛

پایان «محرم» در سپاهان؟

حرف‌های محرم نویدکیا به نوعی بوی استعفا می‌دهد. حتی اگر آن‌ها را به حساب ناراحتی او بعد از باخت سنگین و عجیب در رفسنجان بگذاریم باز هم نمی‌توان از فشار هواداران و فضای مجازی علیه اسطوره محبوب اصفهانی‌ها به راحتی گذشت.

کد خبر: ۱۱۹۷۵۳
۱۴:۳۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

محرم نویدکیا

دیدارنیوز: شکست سنگین مقابل مس رفسنجان ممکن است منجر به جدایی محرم نویدکیا از سپاهان شود.

هجومی‌ترین تیم لیگ در اولین هفته از دور برگشت در رفسنجان به میدان رفت. البته برخلاف تصور همگان این تیم هجومی نارنجی پوشیده بود! تیمی که توانست اولین برد تاریخ تیمش را مقابل سپاهان رقم بزند و خودش را به همراه استقلال به بهترین خط حمله لیگ تبدیل کند. البته اتفاقات این بازی فقط به این نتیجه ختم نمی‌شود. می‌شود گفت که این نتیجه علاوه بر این که چه تیمی صاحب سه امتیاز خواهد بود معادلات قهرمانی را عوض کرد.

شاید برای قضاوت در مورد صدرنشین نهایی لیگ بیست و یکم هر قضاوت و پیش‌بینی‌ای خیلی عجولانه باشد، اما نمی‌توان از اتفاقات رفسنجان در این معادلات به راحتی گذشت. حرف‌های محرم نویدکیا بعد از این باخت در کنفرانس مطبوعاتی نشان می‌دهد که تبعات این باخت شاید فقط به از دست دادن ۳ امتیاز محدود نشده و از آن بسیار فراتر برود؛ «در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعاً برای آن تلاش کرد، از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم».

این حرف‌های نویدکیا به نوعی بوی استعفا می‌دهد. حتی اگر آن‌ها را به حساب ناراحتی او بعد از باخت سنگین و عجیب در رفسنجان بگذاریم باز هم نمی‌توان از فشارهواداران و فضای مجازی علیه اسطوره محبوب اصفهانی‌ها به راحتی گذشت. هوادارانی که تا این‌جای کار بعضی از نتایج را به بازی زیبا و هجومی تیمشان می‌بخشیدند، اما باخت به مس رفسنجان به نوعی تیرخلاص برپیکر صبر آن‌ها بود. نویدکیا همچنین پیش از بازی از اینکه یکی از بازیکنان حاضر نشده بود همراه تیم سفر کند و بعضی از مسائل حاشیه‌ای صحبت کرد. حرف‌هایی که نشان می‌دهد گویا شرایط در پشت پرده هم مانند داخل زمین تعریف چندانی ندارد و حاشیه‌ها از هر سو به بازیکن بی حاشیه سابق سپاهان حمله کرده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان ظرف دو، سه روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد تا بعد از دور شدن از شرایط هیجانی بازی تصمیمی منطقی بگیرد. این باشگاه همچنین از هواداران خود خواسته هوشمندانه عمل نموده و از ایجاد فشار‌های کاذب که باعث اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای و غلط می‌شود، پرهیز نمایند. اگرچه پیش‌بینی می‌شود این جلسه با اعلام اولتیماتوم و فرصتی موقت به محرم نویدکیا تمام شود، اما صحبت‌های دوپهلوی نویدکیا در آخرین کنفرانس‌هایش این تصور را به وجود می‌آورد که شاید خبر غافلگیرکننده‌ای در راه باشد. یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های تعطیلات پیش رو این است که زمستان سپاهان با محرم بهار می‌شود یا نه؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی