تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وثیق: مذاکرات هیات طالبان با ایران سازنده بود

معاون سخنگوی طالبان اعلام کرد، مذاکره هیات طالبان با مقامات ایرانی در تهران سازنده بوده است. در این سفر، روابط دوجانبه، تجارت، انرژی، ترانزیت و مسائل امنیتی مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۸۳۸۰
۰۹:۳۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

ایران

دیدارنیوز: معاون سخنگوی طالبان، مذاکرات هیأت طالبان با مقامات ایرانی در تهران را سازنده خواند.

«احمدالله وثیق» روز دوشنبه به رسانه‌ها در افغانستان گفت که در این سفر، روابط دوجانبه، تجارت، انرژی، ترانزیت و مسائل امنیتی مورد بحث قرار گرفت.

وثیق با اشاره به اهمیت جغرافیایی افغانستان گفت که ایران می‌تواند از افغانستان برای صادرات کالا‌های خود به کشور‌های آسیای میانه استفاده کند.

هیأت طالبان روز شنبه با ریاست امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه این گروه به تهران سفر کرد و در این سفر با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی