تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

برنامه مجلس و دولت برای تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد

محمدباقر قالیباف تاکید کرد حوزه‌های محرومیت زدایی، تولید و اشتغال از دغدغه‌های مجلس است و در حوزه‌های زیرساخت‌ها، دانش بنیان‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و پیشران‌های اقتصادی توجه لازم را خواهند داشت.

کد خبر: ۱۱۸۳۲۷
۱۳:۵۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

قالیباف

دیدارنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رشد ۸ درصدی اقتصاد، برنامه دولت و مجلس است تا معیشت مردم تضمین شود.

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه (۱۹ دی) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱، محمدباقر قالیباف پس از رأی موافق نمایندگان به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱، ضمن تشکر از اظهارات نمایندگان موافق و مخالف و دولت درباره کلیات لایحه بودجه، گفت: بدون شک سند بودجه، سندی برای زندگی مردم و دولت است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: باید مردم بدانند که در کلیات بودجه به ویژه موضوع ارز ترجیحی و در رابطه با معیشت به خصوص کالا‌های اساسی، حتما سیاست‌های جبرانی که در قالب ارز بوده را به صورت مستقیم در کالا‌های اساسی، پیش بینی می‌شود تا در زندگی مردم تأثیری نداشته باشد.

وی تاکید کرد: حوزه‌های محرومیت زدایی، تولید و اشتغال از دغدغه‌های مجلس است و در حوزه‌های زیرساخت‌ها، دانش بنیان‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و پیشران‌های اقتصادی توجه لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی در برنامه دولت قرار دارد، افزود: همه تلاش ما این است این مهم زمانی اتفاق بیفتد که مطمئن باشیم معیشت مردم تضمین شده است و حتما در بحث سیاست‌های جبرانی در کالا‌های اساسی، سیاست پلکانی از اولویت‌های مجلس خواهد بود.

قالیباف خطاب به نمایندگان خاطرنشان کرد: پیش از نمایندگان پیشنهادات خود را درباره لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌اند، اما ما دو روز دیگر این زمان را تمدید کردیم تا نمایندگان تا روز سه‌شنبه فرصت داشته باشند که پیشنهادات خود را ارائه کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی