تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دشتی زاده: گزارشی از پس زدگی فاضلاب نداشتیم

مدیر آبفا اهواز گفت: سطح آب در ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب پایین است و آبگرفتگی خاصی که موجب رنجش شهروندان شود، اعلام نشده است.

کد خبر: ۱۱۶۶۲۱
۲۲:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

دشتی زاده: گزارشی از پس زدگی فاضلاب نداشتیم

دیدارنیوز خوزستان:سعید دشتی زاده، مدیر آبفا اهواز در گفت و گو با خبرنگاردیدار نیوز در خصوص آخرین وضعیت فاضلاب و آبگرفتگی معابر در اهواز با توجه به باراش های اخیر اظهار داشت: با توجه به آمادگی ایجاد شده از سوی آبفا و پیگیری های استانداری خوزستان در راستای ارتقا تجهیزات، پمپ ها و کارکنان تاکنون مشکلی مبنی بر آب گرفتگی معابر و پس زدگی فاضلاب گزارش نشده است.

وی عنوان داشت:سطح آب در ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب پایین است و آبگرفتگی خاصی که موجب رنجش شهروندان شود، اعلام نشده است.

مدیر آبفا اهواز از استمرار این آمادگی در صورت تداوم بارش ها خبرداد و تصریح کرد: افزون بر تکمیل همه پمپ های موجود در ایستگاه پمپاژ فاضلاب، ۴۵ دستگاه آماده به کار است تا در صورت بروز نقص فنی برای هرکدام از الکتروموتورها بتوانیم در سریع ترین زمان آن را جایگزین کنیم. 

دشتی زاده ادامه داد: پمپ‌های خودمکش و دستگاه‌های جرثقیل در ایستگاه‌های مهم قرار دارند تا از آبگرفتگی معابر جلوگیری کنند.

وی در رابطه فعالسازی ظرفیت فراتر از توان مورد نیاز ابراز داشت: این ظرفیت جهت مهار آب‌های حاصل بارندگی تامین شده است در صورت بروز نقص فنی دستگاه‌ پمپاژ به سرعت جابه‌جا می‌شود.   

مدیر آبفا اهواز در پایان صحبت های خود در رابطه با تعيين وضعیت ۱۲۹ پروژه فاضلاب اهواز گفت: امیدواریم که اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها تامین شود تا بتوانیم بخش مهمی از مشکلات فاضلاب شهرستان را برطرف کنیم.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی