تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بیانیه تروئیکا درباره ایران: به سرعت در حال نزدیک شدن به آخر راه هستیم

سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه اعلام کردند با توجه به اینکه ایران از نظارت آژانس بر برنامه هسته‌ای را کاهش داده و از توافق برجام تخطی کرده به سرعت در حال نزدیک شدن به آخر راه است.

کد خبر: ۱۱۶۴۲۵
۱۰:۵۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

بیانیه تروئیکا درباره ایران: به سرعت در حال نزدیک شدن به آخر راه هستیم

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در بیانیه‌ای مشترک پیش از آغاز نشست شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱، سند قانونی توافق هسته‌ای گفتند: ایران دو سال است که در حال انجام دادن اقداماتی بی‌سابقه است و اخیرا حساس‌ترین تخطی‌ها از برجام [توافق هسته‌ای]را سرعت بخشیده است. ایران همچنین نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را کاهش داده و باعث شده است جامعه بین‌المللی اطلاع کمتری از وضعیت برنامه هسته‌ای ایران داشته باشد. برنامه هسته‌ای ایران هیچ‌گاه به اندازه امروز پیش‌رفته نبوده است. این توسعه هسته‌ای در حال تضعیف صلح و امنیت بین‌المللی و نظام جهانی منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است.

این بیانیه می‌افزاید: فرانسه، آلمان و انگلیس به اجرای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ پایبند هستند. ما به طور خستگی‌ناپذیر و با حسن نیت با تمامی شرکایمان در وین در تلاشین توافقی برای حفظ و احیای برجام حاصل کنیم. ایران از توافقاتی که به سختی و پس از هفته‌ها مذاکرات چالش‌برانگیز ایجاد شده بودند، فاصله گرفته است، در حالی که خواسته‌های بیشینه‌گرایانه دیگری را مطرح می‌کند. ما در حال رسیدن به نقطه‌ای هستیم که توسعه برنامه هسته‌ای ایران کاملا برجام را از هم خواهد گسیخت.

این سه کشور همچنین مطرح کردند: در دیپلماسی هنوز کاملا برای ایران باز است تا یک توافق انجام دهد. ایران باید میان فروپاشی برجام و توافقی منصفانه و جامع که به نفع مردم ایران باشد، یکی را انتخاب کند. توسعه مداوم هسته‌ای ایران به معنای این است که ما به سرعت در حال نزدیک شدن به آخر راه هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مذاکرات وین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
0
توافق یا غیر توافق در کار نیست. برجام یک بازی کثیف سیاسیه. و باید یک جوری ملتها را سرگرم کنند.

هدف از برجام ایجاد التهاب و احساس ناامنی در بین ملتهاست.

این احساس نا امنی از خود نا امنی بدتره. و همون چیزیه که سیاستمداران به دنبال ایجاد این حس در بین ملتها( برده ها) هستند.

حقیقت ان چیزی نیست که توسط سیاستمداران نوشته می شود و یا گفته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند‎‎‎




حقیقت آنقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند. (وینستون چرچیل )‎‎
نوریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
عجب رویی دارند این سه کشور ،شما تعهدات خود را انجام ندادین ،دنبال مقصر هستید اون هم ایران ؟اخه بی حساب کتابها اون امریکا بود خارج شده ونقض کرده ،شماها بودین عمل نکردین ،اگه قرار بود ایران تنها به تعهداتش عمل کند شما گوسالها بدرد چه میخوردید وچرا این همه برجام برجام میکردید ،هر عقل سلیمی میگه شما برگردین سر جای اول وعمل کنید اگه ایران عمل نکرد اونوقت یه حرفی بود .پس خواهشا خفه بشین ولالمون بگیرید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی