تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اعلام ترکیب سپاهان مقابل استقلال

نفرات آغاز کننده بازی برای طلایی پوشان اصفهان در دیدار با استقلال معرفی شدند.

کد خبر: ۱۱۶۳۹۷
۱۵:۲۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

اعلام ترکیب سپاهان مقابل استقلال

دیدارنیوز - تیم فوتبال سپاهان که شرایط خوبی در این فصل دارد و همراه با گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در این فصل ۱۹ امتیاز کسب کرده و در بین صدرنشینان است، امروز در تقابل حساسی به مصاف استقلال می‌رود که امیدوار است با برد در این دیدار موقتا صعود یک پله‌ای داشته باشد و به رده اول برسد.

سپاهان که در دیدار اخیرش با وجود نمایش هجومی مقابل صنعت نفت آبادان تنها یک گل به ثمر رساند، امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر که برابر استقلال قرار می‌گیرد، تنها یک تغییر در ترکیب خود به وجود آورده است.

کریستوفر نت مثل همیشه درون دروازه سپاهان است؛ گئورگی ولسیانی و عزت‌الله پورقاز دو مدافع میانی طلایی پوشان هستند و دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن در سمت راست و چپ خط دفاعی این تیم برابر استقلال بازی می‌کنند.

مسعود ریگی و محمد کریمی که در دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت زوج خط دفاعی بودند، باز هم به‌عنوان هافبک‌های دفاعی امروز به میدان می‌روند و جلوتر از آن‌ها یاسین سلمانی بازی می‌کند و سروش رفیعی روی نیمکت قرار گرفته است.

وینگر‌های راست و چپ طلایی پوشان اصفهان مقابل استقلال را محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده تشکیل می‌دهند و در راس خط حمله این تیم سجاد شهباززاده برابر تیم سابق خود به کار گرفته شده است.

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در مسابقه امروز مقابل استقلال که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، تنها یک تغییر نسبت به هفته قبل در ترکیب تیمش ایجاد کرده که شهباززاده جانشین شهریار مغانلو شده است.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال به شرح زیر است:
کریستوفر نت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی