تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
دستگیری باندسارقان مسلح در "اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از دستگيری باند 3 نفره سارقان مسلح با کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۳۵۰
۱۹:۲۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

12فرمانده انتظامي اهواز از دستگيری باند 3 نفره سارقان مسلح با کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

دیدارنیوز خوزستان:سرهنگ "محسن دالوند "در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت بعنف و مسلحانه از شهروندان دريکي از محله هاي شهر اهواز، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتري 19 شهرستان اهواز با اقدامات فني و پليسی سارقان مسلح را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائی طي عملياتي غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادیری طلاجات، تعدادی دستگاه ماينر، یک دستگاه دوربين فيلمبرداري، یک دستگاه دوربین عکاسي و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 2 فقره سرقت مسلحانه 2 فقره سرقت به عنف و 5 فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضائي معرفي شدند، ازشهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را درخصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي ودستگيري آنان در اسرع وقت اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی