تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جزئیاتی از خودکشی ۲ دانش آموز نقده‌ای

News Image Lead

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص «خبر خودکشی دو نوجوان در شهرستان نقده» توضیح داد.

کد خبر: ۱۱۳۲
۱۱:۲۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این خصوص گفت: روز یکشنبه 16 اردیبهشت خبری در برخی کانال‌های خبری مندرج شد با این مضمون که «دو نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول در شهرستان نقده، به صورت هماهنگ اقدام به خودکشی در منزل شخصی خود کرده‌اند یکی از این دانش‌آموزان متاسفانه فوت نموده و دانش آموز دیگر در یکی از بیمارستان‌های شهرستان ارومیه بستری است.

وی با بیان اینکه فوت نوجوان دختر نقده‌ای در منزل و خارج از محیط آموزشی صورت گرفته که عوامل مختلفی در این خصوص می‌تواند دخیل باشد، ادامه داد: با توجه به بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در عصر کنونی، نیازمند توجه بیش از پیش خانواده‌ها، نهادهای مرتبط با مسایل اجتماعی و مسئولان برای مواجهه با این ناهنجاری‌هاست.

محمدی تصریح کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز با مهم دانستن موضوعاتی همچون مورد ذکر شده، برای همکاری با سایر دستگاه‌های ذیربط جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی کامل دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره به عنوان یک دستگاه فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مراقبت از دانش آموزان طرح‌های مختلفی در طول سال تحصیلی جاری اجرا می‌کند افزود: طرح نماد یا «نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان» یکی از طرح‌های ملی در این حوزه است که به صورت پایلوت در مدارس آذربایجان غربی در حال اجراست.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی