تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

زاکانی استعفا داد

 حسینعلی حاجی دلیگانی از تقدیم استعفا نامه علیرضا زاکانی نماینده قم به هیئت رئیسه مجلس خبر داد. زاکانی توسط شورای شهر تهران به سمت شهردار پایتخت انتخاب شده است.

کد خبر: ۱۰۴۲۵۲
۱۲:۴۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

زاکانی استعفا داد

دیدارنیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس وی افزود: طبق شنیده‌ها پس از اینکه اعضای شورای شهر تهران رسما آقای زاکانی را به عنوان شهردار انتخاب کردند، وی تقاضای استعفایش را تقدیم رئیس مجلس کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ماده ۹۱ آیین‌نامه داخلی مجلس، عنوان کرد:نماینده‌ای که می‌خواهد استعفا دهد، باید تقاضای استعفا خود را به صورت مددل نوشته و تقدیم رئیس مجلس کند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد:رئیس مجلس استعفا نامه نماینده را در اولین جلسه علنی بدون قرائت متن اعلام کرده و رسیدگی به آن در دستورکار جلسات علنی هفته آینده قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: رئیسی و معاون اولش به اختلاف خوردند

 

وی در توضیح نحوه بررسی استعفا نامه یک نمیانده در جلسه علنی، گفت:ابتدا تقاضای استعفا در جلسه علنی قرائت می‌شود و سپس شخص متقاضی استعفا یا یک نماینده دیگری که تعیین می‌کند حداکثر به مدت نیم ساعت از استعفا دفاع می‌کند بعد مخالف و یا مخالفین هم ۳۰ دقیقه اظهار نظر می‌کنند و در نهایت رأی‌گیری به عمل آمده و چنانچه تصویب شود از طریق رئیس مجلس به وزیر کشور اعلام می‌شود.

نماینده شاهین‌شهر اظهار داشت: لذا طبق آیین‌نامه احتمالا تقاضای استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم در جلسه علنی فردا سه‌شنبه اعلام وصول شده و در جلسات هفته آینده به آن رسیدگی می‌شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی