مصرف برق در مرز هشدار!
شرکت توزیع برق تهران اعلام کرد

مصرف برق در مرز هشدار!

شرکت توزیع برق تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دنبال افزایش کم سابقه دمای هوا، میزان مصرف برق در کشور افزایش بسیار زیادی پیدا کرده و به مرز هشدار نزدیک شده است.
نظر وزیر کار درباره نامه پزشکیان؛ از خودش سوال کنید!

نظر وزیر کار درباره نامه پزشکیان؛ از خودش سوال کنید!

صولت مرتضوی، وزیر کار دولت سیزدهم که به دلیل دستمزد پایین‌تر از تورم در این دولت به شدت تحت فشار کارگران قرار داشت و مثل اعضای دیگر دولت کلمه «معطل» را در ادبیات خود قرار داده، در واکنش به نامه مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب به مخبر درخصوص پرهیز از انتصابات خارج از قاعده گفت: در رابطه با نامه پزشکیان باید از خودش سوال کنید که ببینید این نامه‌ای که پزشکیان صادر کرده است اصلا مبنای حقوقی دارد یا ندارد؟ ما آمدیم که کار را انجام دهیم، کار مردم را که نمی‌شود معطل گذاشت!
خاموشی‌ها و انتقاد از وزارت نیرو؛ اصلا برنامه‌ریزی نداشته‌اند
رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی انرژی مطرح کرد

خاموشی‌ها و انتقاد از وزارت نیرو؛ اصلا برنامه‌ریزی نداشته‌اند

هاشم اورعی، رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی انرژی گفت: برنامه‌ریزی وزارت نیرو در زمینه برق ضعیف نبوده بلکه اصلا برنامه‌ریزی نداشته و برق کشور رها شده که کار به این ناترازی رسیده است. هر سال هم بدتر می‌شود.
بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، تارا و لاماری +جدول
بازار خودرو همچنان تحت تاثیر انتخاب پزشکیان

بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، تارا و لاماری +جدول

قیمت خودرو امروز (چهارشنبه) در تمامی محصولات روند کاهشی دارد و تمام خودرو‌های داخلی و مونتاژی با افت قابل توجهی نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند. کوییک اتوماتیک نسبت به روز گذشته با کاهش هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و لاماری ایما هیبرید تنها محصول بازار خودرو‌های خارجی است که ۳۵ میلیون تومان افت قیمت دارد.
رکود، دلار را ارزان می‌کند؟
معاملات در ماه محرم

رکود، دلار را ارزان می‌کند؟

امروز (سه‌شنبه) روند دلار کاهشی بود و فعالان بازار ارز رکود معاملاتی ماه محرم را در کاهش تقاضای بازار ارز موثر می‌دانند. برخی از کارشناسان اقتصادی می‌گویند سیاست‌گذار تلاش دارد با حمایت بازارساز قیمت دلار را پایین نگه دارد تا این اسکناس را با کمترین نرخ ممکن تحویل دولت چهاردهم دهد.
وضعیت اسف‌بار اینترنت
نامه انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی به رییس‌جمهور منتخب

وضعیت اسف‌بار اینترنت

در این راستا انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی با انتشار نامه‌ای سرگشاده به مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور منتخب، وضعیت اسف‌بار اینترنت، نبود قانو‌گذاری شفاف و فرصت رقابت برابر به دلیل تفکر امنیتی و همچنین دیدگاه سنتی در ساختار مالیاتی کشور را سه دلیل مهم وضعیت بحرانی اکوسیستم استارتاپی کشور دانست
۳