دکتر مقتدایی در ستاد مرکزی پزشکیان در تهران عنوان کرد:
خواسته های کهنه مردم خوزستان و استان های جنوبی تحقق یابند

دکتر مقتدایی در ستاد مرکزی پزشکیان در تهران عنوان کرد: خواسته های کهنه مردم خوزستان و استان های جنوبی تحقق یابند

دکتر عبدالحسن مقتدایی دوشنبه ۱۱ تیر با حضور در ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در تهران، بخش بزرگی از مسائل و دغدغه‌های مردم خوزستان و سایر استانهای جنوب کشور را که سالهای متمادی لاینحل باقی مانده اند را مطرح و مجدانه خواستار قرار گرفتن آنها در فهرستِ اولویت های پیگیری دولت چهاردهم به ریاست جمهوری پزشکیان شد.
مشارکت حداکثری پشتوانه رئیس‌جمهور

مشارکت حداکثری پشتوانه رئیس‌جمهور

کمتر از ۴۸ ساعت به انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است. جایی که برای چهار سال سرنوشت ایران اسلامی به فردی اصلح سپرده می‌شود تا در چارچوب قانون اساسی و راهبرد برنامه هفتم توسعه کشور را ادره کند.
شوشتر، شهر احکام خوب زیستن

شوشتر، شهر احکام خوب زیستن

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوزستان به مناسبت سالروز ثبت سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در فهرست میراث جهانی پیامی صادر کرد.
به قلم : ایمان آقاملاپور دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان (جبهه اصلاحات)

در هشت تیر هفت تیرها غلاف می شود و زبان زبانه می کشد

در جوامع توسعه یافته انتخابات برای مردم شیوه چگونه زندگی کردن است. و با رای دادن به برنامه های یک جریان یا حزب ، خواسته‌های خود را اعلام می کنند و در واقع به نوعی مطالبه حق است
یک پنالتی به نفع مردم در دقیقه نود!
به قلم: مهندس قاسم امیری فعال سیاسی اجتماعی استان:

یک پنالتی به نفع مردم در دقیقه نود!

گاهی اوقات هر چه تلاش می کنی نمی شود. همه سعی ات را می کنی اما باز هم نمی شود. اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در سپهر سیاسی ایران افتاده است بشدت مردم را ناراضی کرده است.
رقص مرگ در برابر دوربین‌های خاموش

رقص مرگ در برابر دوربین‌های خاموش

صدای خنده‌ی دختر کوچکم در اتاق خودرو پیچیده بود. از خرید چند لباس حسابی ذوق‌زده بود و دل تو دلش نبود که به خانه برسیم و به قول خودش لباس نواش نشون دختر‌خاله‌اش بده. برای دختر بزرگم که در آستانه‌ی چهارده‌سالگی هم چند دست لباس خونگی و مهمانی خریده بودیم.
۲