قالیباف پاسخ داد

برنامه‌های وزرای پیشنهادی چه زمانی بررسی می‌شود؟

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها گفت: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح و بعد از ظهر و براساس جداول پیش‌بینی شده تشکیل می‌شود.
انتقادها از حضور برخی اسامی در کابینه بالا گرفت

جواد امام: آقای پزشکیان! تجدیدنظر کنید

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران با انتقاد از حضور برخی اسامی در کابینه چهاردهم نوشت: ‏در نهایت، شخص رییس‌جمهور مسئول کابینه است و هیچ لابی‌گر و عنصر تحمیل‌گری حاضر نخواهد شد، مسئولیت دولت را بپذیرد. پس تا زمان هست، تجدیدنظر کنید.
هم‌میهن به نقل از منابع آگاه گزارش داد

پوشش چادر و متاهل بودن، دو شرط برای انتخاب معاون امور زنان!/ الهه کولایی گزینه نهایی بود

روزنامه هم‌میهن در گزارشی درباره انتخاب زهرا بهروزآذر به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری نوشت: دو منبع آگاه تایید می‌کنند که داشتن پوشش چادر و متأهل بودن، دو شرط اصلی برای انتخاب معاون امور زنان و شرکت در جلسات کابینه بوده است.

ابطحی: کاش پزشکیان دلایل انتخاب وزرا را توضیح می‌داد

محمدعلی ابطحی نوشت: انتخاب اعضای کابینه البته در نهایت با رییس جمهور است. اما کاش پزشکیان خودش و یا همکارانش دلایل انتخاب وزرا را -به خصوص آن‌ها که هضمش برای هوادارانش سخت است- دراین فضای پر التهاب سیاسی توضیح می‌داد.
بانکی‌پور هم در کمیسیون هست

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

در انتخابات اعضای هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس، مرتضی آقاتهرانی به عنوان رئیس و سیدعلی یزدی‌خواه و امیرحسین بانکی‌پور به عنوان نواب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدند.
اخبار نگران کننده‌ای از چینش هیات دولت به گوش می‌رسد

نامه جبهه اصلاحات به پزشكيان؛ هيات دولت باید نماد تغییر مدیریت باشد، نه تداوم آن

جبهه اصلاحات ایران در نامه‌اى به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری نوشت: هیات دولت شما باید نماد تغییر و اصلاح سیاستگذاری‌ها و مدیریت کشور باشد، نه تداوم آن.