صوفی، نماینده مردم همدان در مجلس مطرح کرد

ترکیب وزرای پیشنهادی مبتنی بر قول پزشکیان است

درحالی که از روز گذشته (یکشنبه) انتقادها از فهرست وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به مجلس اوج گرفته، عباس صوفی نماینده مجلس معتقد است که ترکیب وزرای پیشنهادی فراجناحی و مبتنی بر قول رئیس‌جمهور است.
واکنش‌ها به اعلام وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان ادامه دارد

ظریف: از نتیجه کارم رضایت ندارم/ از ۱۹ وزیر، فقط سه نفر نامزد نخست بودند

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور در واکنش به فهرست وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان خداحافظی خود را اعلام کرد و نوشت: از نوزده وزیری که امروز معرفی شدند، سه نفر نامزد نخست، ۶ نفر نامزد دوم یا سوم و یک نفر نامزد پنجم کمیته‌ها و یا شورای راهبری بودند.

تبرئه دو خبرنگار از اتهام «همکاری با دولت خارجی متخاصم آمریکا»/ تایید ۶ سال حبس

نیلوفر حامدی و الهه محمدی، دو روزنامه‌نگار زن ایرانی که پس از اتفاقات مربوط به فوت ناگهانی مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد تهران بازداشت و زندانی شدند، از اتهام «همکاری با دولت خارجی متخاصم آمریکا» تبرئه شده‌اند.

سلحشوری: پزشکیان در اولین امتحان نمره مردودی گرفت

معرفی وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان به مجلس از صبح امروز (یکشنبه) با واکنش‌های زیادی همراه بوده و برخی از جمله پروانه سلحشوری، فعال سیاسی به پزشکیان در اولین امتحان نمره مردودی داده است.

حمله ثابتی به معاون پزشکیان؛ ظریف دوگانه جعلی دیپلماسی و میدان را ساخت

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری گفت: ظریف دوگانه جعلی دیپلماسی و میدان را ساخت و شهید سلیمانی را مزاحم کار خود می‌دانست، با سمت دادن به نماد‌های شکاف ملی در پستو‌های دولت می‌خواهید وفاق ملی را شکل دهید؟
مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس توضیح داد

جزئیاتی از جلسه رای اعتماد؛ ۱۹ وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌ها

مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی از روز شنبه (۲۷ مرداد) آغاز خواهد شد.