فاصله تصویر فعلی و مطلوب سپاه، بسیار زیاد است

سخنگوی سپاه: ترور هنیه بخشی از یک عملیات ترکیبی بود

علی‌محمد نائینی، سخنگوی سپاه با اشاره درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: ترور اخیر بخشی از یک عملیات ترکیبی بود که شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی و هدفش، دامن‌زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور است.

کارنامه وزرای پیشنهادی؛ از ستاد مبارزه با موادمخدر تا معاون قالیباف!

روز گذشته (یکشنبه) وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان مشخص شدند و حالا مجلس شورای اسلامی با حضور قالیباف و نمایندگان باید این فهرست ۱۹ نفره را بررسی کنند. در این مطلب، به طور خلاصه با سوابق و کارنامه وزرای پیشنهادی آشنا شوید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جلسه با وزیر پیشنهادی خبر داد

عراقچی ۳ ماموریت اصلی سیاست خارجی را اعلام کرد/ جزو باند نیویورکی‌ها نیستم

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه گفت: عراقچی تاکید کرد که ۳ ماموریت اصلی سیاست خارجی ابتدا تامین منافع ملی و افزایش ثروت ملی، دوم تحکیم امنیت ملی و ارتقای قدرت کشور و سوم حفظ عزت و تقویت حیثیت و منزلت کشور است.
در دیدار با مجمع نمایندگان استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان مطرح شد

پزشکیان: توانمندی، تخصص و سوابق مرتبط از ویژگی‌های وزرای پیشنهادی دولت است

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان در دیدار با مجمع نمایندگان استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان، تلاش برای تشکیل کابینه فراجناحی و تمرکز بر ملاک‌های اصلی توانمندی، تخصص و سوابق مرتبط افراد را از ویژگی‌ها فهرست کابینه پیشنهادی به مجلس دانست.
هفته گذشته طی نامه‌ای از معاونت راهبردی رئیس جمهور انصراف داده بودم

ظریف: پیامم به‌معنای ناامیدی از پزشکیان نبود/ هیچ نهاد نظارتی مخالفتی با معاونت من نداشته است

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور درباره پیام شب گذشته (یکشنبه) خود که رنگ و بوی خداحافظی از دولت چهاردهم را می‌داد نوشت: پیام بنده به‌معنای پشیمانی و یا ناامیدی از پزشکیان و یا مخالفت با واقع‌گرایی نیست؛ بلکه به معنای تردید در مفید بودن خودم در معاونت راهبردی است. البته برخی مردودین از جانب مردم، با تفسیر عجیبی از قانون مصوب ۱۴۰۱، اشتغال بنده در مشاغل حساس را به بهانه‌ای برای فشار بر دولت چهاردهم تبدیل کرده‌ بودند.

زیدآبادی: پزشکیان⁩ را روی میدان مین فرستادند

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در واکنش به انتقادهای شدید از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری نوشت: پزشکیان⁩ را روی میدان مین فرستادند. ‏این نوع سیاست‌ورزی هر نوع حکمرانی را در این مملکت به امری غیرممکن تبدیل می‌کند! ‏خب حالا به فرض پزشکیان را پاک از اعتبار انداختید. بعدش چی؟