وزیر پیشنهادی امور خارجه می‌گوید برجام دیگر قابل احیا نیست

فتحی: عراقچی گفت هیچ‌گاه نمی‌توانیم با آمریکا رفع تخاصم کنیم

محسن فتحی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عراقچی اعلام کرد که ما هیچ‌گاه با آمریکا نمی‌توانیم رفع تخاصم کنیم، اما می‌توانیم این تخاصم را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مردم آسیب کم‌تری ببینند.
از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد

گفتگوی ظریف با رئیس‌جمهور؛ همان پزشکیانی بود که به او رای دادیم

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور از تماس تلفنی پزشکیان، رئیس‌جمهوری با او خبر داد و نوشت: همان پزشکیانی بود که با افتخار برای ایران به او رای دادیم و همان عزیز صادق، مردمی و شجاعی که هر جا که باشم از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد.
پزشکیان تلاش کرده تقریبا از تمامی جناح‌ها در دولت باشند

کواکبیان: شاید ظریف فداکاری کرده باشد/ ما هم به کابینه انتقاد داریم

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه محمدجواد ظریف توقع بیشتری از لیست وزرای پیشنهادی داشت و شاید فداکاری کرده باشد، گفت: ما هم به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم انتقاد داریم.

نوبخت: باید از پزشکیان حمایت کرد

محمدباقر نوبخت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه اعلام کرد: انتظارات اساسی از پزشکیان برای تحکیم حقوق شهروندی، تعاملات جهانی و گشایش‌های اقتصادی بیش از آنکه به ترکیب کابینه مربوط باشد به اراده و شجاعت ایشان وابسته است. خصوصیاتی که در پزشکیان وجود دارد. از این رو باید امیدورانه همچنان حمایتش کرد.
راه معاونت علمی باید ادامه یابد

عارف: باید سهم خانم‌ها و جوانان را در حکمرانی و مدیریت میانی بدهیم

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز به جایی رسیده ایم که در فناوری پیشرفته جزء مدعیان بزرگ دنیا هستیم، گفت: اگر می‌خواهیم حکمرانی عالمانه و منطقی و خوب داشته باشیم، باید سهم خانم‌ها و جوانان را در حکمرانی و مدیریت میانی بدهیم.
بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است

اولین واکنش پزشکیان به انتقادها؛ بگذارید کابینه کار کند، بعد نقد کنید

بعد از انتقادهای اخیر از کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس، رئیس‌جمهور در اولین واکنش به انتقادها و واکنش‌ها نوشت: صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جلسه با وزیر پیشنهادی وزارت کشور گفت

مومنی: با پزشکیان در دانشگاه تبریز بودم، هیچ‌کس من را معرفی نکرد

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت کشور گفت: مؤمنی گفت که علت معرفی‌اش به‌عنوان وزیر پیشنهادی آشنایی وی با پزشکیان در دوران فعالیت در دانشگاه تبریز بود و هیچ‌کس وی را به پزشکیان معرفی نکرد.