پورمحمدی: از رئیس‌جمهور حمایت کنیم

درپی انتقادهای شدید اخیر از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان بابت انتخاب وزرای پیشنهادی دولت به مجلس، مصطفی پورمحمدی خواستار حمایت از رئیس‌جمهور شد.
رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کردند

لزوم ایستادگی در مقابل جنگ روانی دشمن

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد، بر لزوم ایستادگی در مقابل جنگ روانی دشمن تاکید کردند.
محبی‌نیا، کارشناس مسائل سیاسی می‌گوید که هر کس بگوید مشکلات امنیتی نداریم، ساده‌لوح است

برخی وزرا در حد کارشناسند، نه وزیر!/ حضور بعضی‌ها مشکوک است، جامعه اهل سنت رنجیده شدند

جهانبخش محبی نیا، نماینده پیشین مجلس و استاد علوم سیاسی دانشگاه درباره کابینه معرفی‌شده پزشکیان گفت: معتقدم رئیس‌جمهور مبتنی بر وعده‌هایی که داده باید نسبت به آرایش اعضای کابینه از آزادی مقبول برخوردار باشد، اما برخی از وزرا را در حد وزیر نمی‌بینم. وزیر از واژه «وزر» می‌آید، یعنی کسی که در سطح ملی بتواند مدیریت کند و پاسخگو باشد. برخی از افراد معرفی‌شده در حد کارشناسند نه وزیر.
جواد نیک‌بین می‌گوید فضای مجازی باید در دسترس مردم باشد

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور اختیار رفع فیلترینگ را دارد/ با این وضعیت مردم را اذیت می‌کنیم

جواد نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در مجلس گفت: رئیس شورای عالی فضای مجازی رئیس‌جمهور است و اختیارات لازم جهت فیلترینگ و رفع آن را دارد.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده سابق مجلس می‌گوید نمی‌شود ما به هر کسی رای دهیم و همان افراد سابق باقی بمانند

پزشکیان نباید ظریف را از دست بدهد/ چرا جلیلی را معاون اول نگذاشتند؟!

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده سابق مجلس معتقد است که پزشکیان نباید ظریف را از دست بدهد، چرا که از نظر او ظریف حلقه اتصال جامعه مدنی با دولت چهاردهم است. او می‌گوید: اگر بنا بود که همه مسئولین دولت سابق ابقا شوند، چرا جلیلی را معاون اول نگذاشتند؟! جلیلی ساماندهی می‌کرد و حداقل همان برنامه‌هایی که داشت را پیش می‌برد.
وقتى ایشان مى‌گوید طرح نور، طرح سیاهى است، طبعا جلوى آن خواهد ایستاد

خاتمی: از پزشکیان انتظار معجزه نداریم، به وعده‌ها پای‌بند باشند/ اصلاح‌طلبان مواضع اصولى خود را از یاد نبرند

سیدمحمد خاتمى، رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در واکنش به انتقادهای اخیر از کابینه پیشنهادی پزشکیان به مجلس گفت: از ایشان انتظار معجزه در هر شرایطی نداریم. طبعاً علاقه‌مند و خواستار آن هستیم که به وعده‌هایى که داده‌اند پای‌بند باشند و ان‌شاءالله چنین خواهد شد. اصلاح‌طلبان و همه خیرخواهان کشور و ملت نباید مواضع اصولى خود را برای اصلاح رویه‌های غلط حکمرانی از یاد ببرند و باید نگاه انتقادى و البته خیرخواهانه‌ی خود را نسبت به دولت داشته باشند.
وزیر پیشنهادی امور خارجه می‌گوید برجام دیگر قابل احیا نیست

فتحی: عراقچی گفت هیچ‌گاه نمی‌توانیم با آمریکا رفع تخاصم کنیم

محسن فتحی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عراقچی اعلام کرد که ما هیچ‌گاه با آمریکا نمی‌توانیم رفع تخاصم کنیم، اما می‌توانیم این تخاصم را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مردم آسیب کم‌تری ببینند.
از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد

گفتگوی ظریف با رئیس‌جمهور؛ همان پزشکیانی بود که به او رای دادیم

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور از تماس تلفنی پزشکیان، رئیس‌جمهوری با او خبر داد و نوشت: همان پزشکیانی بود که با افتخار برای ایران به او رای دادیم و همان عزیز صادق، مردمی و شجاعی که هر جا که باشم از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد.