مردم می‌توانند کاری کنند که وقتی برق لازم نیست چراغ‌ها را خاموش کنند

درخواست رئیس‌جمهور برای صرفه‌جویی در مصرف برق/ می‌توان اتاق‌ها را خیلی خنک نکرد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران گفت: از مردم می‌خواهم که کنترل بیشتری بر مصرف داشته باشند تا مردم عزیز و تولیدکنندگان ما و روستاییان ما در رابطه با کار و زندگی‌شان با مشکل مواجه نشوند، همچنین از مردم عزیز درخواست می‌کنم می‌توانند مقداری اتاق‌ها را خیلی خنک نکنند.

شهادت نیروی مستشاری سپاه در سوریه

احمدرضا افشاری، از نیرو‌های مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه، نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیرو‌های ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، امروز پنج شنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.
اسماعیل گرامی‌مقدم می‌گوید تشکیل دولت فراجناحی معنایی ندارد

پزشکیان نامزد اصلاح‌طلبان بود، گشت ارشاد باید جمع شود

اسماعیل گرامی‌مقدم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه گشت ارشاد باید جمع شود، می‌گوید که پزشکیان نامزد اصلاح‌طلبان بود و تشکیل دولت فراجناحی معنایی ندارد.

تسویه بدهی ۴۶ همتی به صندوق بین‌المللی پول کلید خورد

محمدرضا عارف تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن بانک مرکزی بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ابلاغ کرد.

کشوری: پزشکیان در انتخاب وزرا حساسیت‌های نمایندگان را لحاظ کرد

علی کشوری، نماینده قائم‌شهر در مجلس گفت: پزشکیان در انتخاب وزرای پیشنهادی هم حساسیت‌هایی که بعضا نمایندگان مجلس داشتند را لحاظ کرد و هم آن وفاق ملی که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان مطرح کردند، از سوی پزشکیان لحاظ شده است.
در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شد

پزشکیان: هیچ خیانتی بالاتر از سپردن کار به افراد کارنابلد نیست

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری با بیان اینکه هیچ خیانتی در این دولت بالاتر از سپردن کار به افراد کارنابلد نیست، گفت: فهرست وزرای پیشنهادی بر مبنای راهبرد تقویت هم‌افزایی میان دولت و مجلس تهیه شده است.
صدراعظم نوری، عضو سابق شورای شهر تهران مطرح کرد

جنسیت فرزانه صادق باید یک امتیاز مثبت باشد/ افشای فساد در شهرداری نباید او را اذیت کند

زهرا صدراعظم نوری، عضو سابق شورای شهر تهران در واکنش به حملات اخیر برخی تندروها به تنها زن در کابینه پیشنهادی پزشکیان گفت: پیام رئیس‌جمهور به جامعه هم همین بود که از ظرفیت زنان استفاده می‌کنیم و امیدوارم به توانمندی و تجربه و تخصص ایشان توجه شود و اتفاقا جنسیت او باید یک امتیاز مثبت باشد. اینکه افشای فساد زاکانی در شهرداری بخواهد او را اذیت کند، یک برخورد غیراخلاقی است و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.
در نامه‌ای به رئیس‌جمهور

قالیباف اصلاح بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور «قانون اصلاح تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کشور» را برای اجرا ابلاغ کرد.