گزارش ستاد کل نیرو‌های مسلح

علت اصلی سقوط بالگرد رئیسی اعلام شد

ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره علت اصلی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش اعلام کرد: علت اصلی سقوط بالگرد، شرایط پیچیده اقلیمی و جوی منطقه در فصل بهار در بوجود آمدن ناگهانی توده غلیظ مه و متراکم بالارونده به سمت ارتفاع و برخورد بالگرد با کوه تشخیص داده شد.
محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

مردم دیشب یک رئیس‌جمهور متفاوت دیدند

محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اظهارات مسعود پزشکیان گفت: مردم دیشب یک رئیس جمهور متفاوت دیدند. رئیس جمهور نشان داد که بر روی مسائل اصلی مردم همچنان مصمم است. بدون اینکه شعارگونه برخورد کند، به روش خود حقوق عامه مردم و اولویت‌های مردم را دنبال خواهد کرد.
تحلیل کوتاه محمود صادقی از اولین گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور

پزشکیان می‌داند کجاست

محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گفتگوی تلویزیونی شب گذشته (شنبه) رییس‌جمهور نوشت: او نشان داد به سرعت بر اوضاع جاری اشراف پیدا کرده و به تعبیر حدیث مورد استنادش «می‌داند کجاست».
تعلل و تاخیر عجیب در برخی لوایح

لایحه برگزاری تجمعات به کجا رسید؟

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس درخصوص آخربن وضعیت لایحه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها گفت: این لایحه در مجلس گذشته در ۲ نوبت باقی ماند و در این مجلس باید مجددا به کمیسیون بیاید و آن را بررسی کنیم و به صحن بفرستیم!
انبارلویی، فعال اصولگرا مطرح کرد

رئیس‌جمهور می‌خواهد مشکلات اقتصادی را حل کند/ با اعتراضات معلمان، بازنشستگان و کشاورزان مواجه‌ایم

کاظم انبارلویی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: اطمینان دارم که رئیس‌جمهور هم اراده کرده است تا مشکلات اقتصادی را حل کند، اما باید توجه کرد که اکنون با اعتراضات اقشار مختلف از جمله معلمان، بازنشستگان و کشاورزان مواجه‌ایم که از دولت طلب دارند و دولت باید بدهی خود را به موقع به آن‌ها پرداخت کند.
رئیس‌جمهور اعلام کرد

بازنگری در کنکور ضروری است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان اعلام کرد: برای کنکور باید معیار‌های جدیدی وضع شود تا رقابت عادلانه و برابر باشد. بازنگری در کنکور ضروری است.